Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Ρωσικός τύπος: Η Τουρκία έπαιξε ρόλο στην ίδρυση της οργάνωσης Νούσρα


Ρωσικός τύπος: Η Τουρκία έπαιξε ρόλο στην ίδρυση της οργάνωσης Νούσρα
Το έστειλε ο Γιώργος Επιτήδειος
          Τζιχαντιστής αιχμάλωτος: «Η τουρκική αστυνομία με υποχρέωσε να ενταχθώ στην οργάνωση Μέτωπο Νούσρα»!
          Δύο κρατικά πρακτορεία ειδήσεων της Ρωσίας , τα RIA Novosti και TASS, δημοσίευσαν είδηση σχετικά με τον ρόλο που έπαιξε η Τουρκία στην ίδρυση της οργάνωσης ¨Μέτωπο Νούσρα¨.
          Σύμφωνα με το Yakın Doğu Haber, τζιχαντιστές που αιχμαλωτίστηκαν από τον συριακό στρατό κοντά στο Χαλέπι, περιέγραψαν στο RIA Novosti, τον ρόλο της Τουρκίας στην σύσταση του Μετώπου Νούσρα.
          Όπως ανέφερε ο αιχμάλωτος Μαχμούντ Ελ Νατζιμ, ¨Αρχικά συστάθηκε ο Ελεύθερος Συριακός Στρατός ( ¨λαϊκή αντιπολίτευση). Όταν αργότερα εμφανίστηκαν σε αυτή την περιοχή οι μονάδες του Μετώπου Νούσρα, άρχισαν οι συγκρούσεις ανάμεσα στους ¨ακραίους¨ και τους ¨λαϊκούς¨ της αντιπολίτευσης.
          Στην είδηση αναφέρεται πως ο Νατζίμ μαζί με τους συγγενείς του αποφάσισαν να φύγουν προς την Τουρκία, αλλά η τουρκική αστυνομία τον συνέλαβε και τον υποχρέωσε να ενταχθεί στο Μέτωπο Νούσρα.
«Είπαν πως η οικογένεια μου θα είναι ασφαλής»
          Ο Νατζίμ στην ανάκριση του από τους Σύριους στρατιώτες είπε πως ¨Μου είπαν τότε πως αν δεν εργαστώ για εκείνους και δεν ενταχθώ στις γραμμές του Μετώπου Νούσρα θα σκότωναν την οικογένεια μου ή θα τους φυλάκιζαν. Μου έδωσαν μισθό 100 $ ¨.
          Ο Νατζίμ είπε πως οι συγγενείς του στάλθηκαν ¨για να κρατηθούν ως όμηροι¨, σε ένα στρατόπεδο προσφύγων και ότι ¨Μου είπαν πως για όσο πολεμάω με το Μέτωπο Νούσρα, η οικογένεια μου θα είναι ασφαλής¨.
          Στην ερώτηση γιατί έβαλαν πυρ κατά της πόλης Χαλέπι, απάντησε πως ¨Ο διοικητής μας είπε πως κάτι τέτοιο θα προκαλούσε μίσος των πολιτών κατά των Σύριων και Ρώσων στρατιωτών¨
          Ένας άλλος τζιχαντιστής ο Χουσείν Αμπντουλαζίζ κατά την διάρκεια της ανάκρισης είπε πως ¨Και εγώ γράφτηκα. Αργότερα πολέμησα με διάφορες ομάδες μαζί. Αχραρ Ελ Σαμ, ÖSO και Ταξιαρχία Νουρεττίν Ζεγκί. Όλες αυτές οι ομάδες εντάχθηκαν στο Μέτωπο Νούσρα¨.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου