Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/12/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/12/2019)
    Χριστουγεννιάτικα, θα ασχολούμαστε με την Κατίνα Παξινού ( συγγνώμη, Βίκη Σταμάτη ήθελα να γράψω…) και τον πάλαι ποτέ ωραίο Άκη ( τον Τσοχατζόπουλο εννοώ…); Της έριξαν 1 χρόνο φυλακή, εξαγοραζόμενο με 5 ευρώ την ημέρα… Δηλαδή, «καθάρισε» με 1850 ευρώ για την δραπέτευση από το Δρομοκαϊτειο, όπου την είχαν κλείσει. Τώρα, κάνει τις βόλτες της και μας δουλεύει και από πάνω! Όσο για τον άλλο; Έκανε εξώδικο στην κόρη του ( από την Γερμανίδα…) για να του πεί από πού βρίσκει τα λεφτά που του δίνει! Νομίζει πως είναι «βρώμικα»! Δε βαρυέσαι, αυτά συμβαίνυν και στις καλύτερες οικογένειες, στις οποίες φυσικά, δεν συγκαταλέγεται του γηραιού Άκη….
------------------------------------------
    Πάει και η Κλωντίν Οζέ…. Μπορεί να μην ήταν μεγάλη στάρ, όμως ήταν ένα από τα «κορίτσια του Τζέημς Μπόντ», και μάλιστα του ορίτζιναλ, του Σήν Κόννερυ! Αυτό είναι αρκετό…. Ήταν πάντως, πανέμορφη! Όπως όλα τα κορίτσια του 007!
------------------------------------------
    Μου φαίνεται, πως πρέπει να ψάξω στις κούτες μου, για να βρώ το «ATARI» που είχα αγοράσει το 1979 περίπου…  Το σίγουρο είναι, πως δουλεύει! Έ, όλο και κάτι θα αξίζει μετά από τόσα χρόνια…. Λέτε να κάνω την τύχη μου;
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου