Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/12/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/12/2019)
    Πέρασαν και τα Χριστούγεννα, όπως κάθε χρόνο, και πήγαν να συναντήσουν όλα τα προηγούμενα, στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Ελπίζω και εύχομαι, να σας άφησαν ευχάριστες αναμνήσεις, ή, τουλάχιστον, όχι δυσάρεστες. Θα περιμένουμε τα επομενα, σε 365 μέρες. Πολλές ή λίγες, εξαρτάται από το πώς το βλέπει ο καθένας μας….
------------------------------------------
    Αρκετοί φίλοι, μου επεσήμαναν πως δεν ασχολούμαι πολύ με τα διεθνή νέα, και κυρίως με Λιβύη και Συρία. Για αυτό, σήμερα έχω όλα τα νέα που μάζεψα ( για την ακρίβεια, μου τα έστειλε ένας καλός φίλος). Ελπίζω να είναι ενημερωτικά, αν και τα βλεπω αρκετά δυσοίωνα. Είναι σαν το ποτήρι με το νερό στη μέση, που άλλοι το βλέπουν ΜΙΣΟΑΔΕΙΟ και άλλοι ΜΙΣΟΓΕΜΑΤΟ.
------------------------------------------
    Είπατε τίποτα για τον ΟΑΣΘ; Όχι, έ; Καλά λοιπόν δεν άκουσα…..
------------------------------------------
    Αυτό που γίνεται στα Ίμια, στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΕΡΑ, είναι πλέον θέμα…. ρουτίνας, αφού επαναλαμβάνεται συνέχεια. Έγιναν τα πιο διάσημα ακατοίκητα νησιά μας!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου