Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/12/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/12/2019)
    Έχει μεγάλη πλάκα, να ακούς τον Μ. Τζόνσον να ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ να απαγγείλει «ΙΛΙΑΔΑ» σε ακατάληπτη γλώσσα, χωρίς φυσικά να γνωρίζει τι λέει.  Δεν ξέρω πόσο μετράει σαν πολιτικός, όμως θα ήταν άριστος κωμικός ηθοποιός, μόνο με την εμφάνισή του! «Ουαί τοις Βρεττανοίς» θα έλεγαν οι πρόγονοί μας, με την σοφία που τους χαρακτήριζε….
------------------------------------------
    Μόνο 8 «βήματα» έμειναν για να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης! ΜΟΝΟ 8!!!! Οι χιλιάδες των προηγουμένων βημάτων έγιναν ( άσχετα εάν τα μισά ήταν μπρός – πίσω…) και θέλουν να μας πούν πως «Φάγαμε τον γάϊδαρο και μας έμεινε η ουρά»! Έλα όμως, που αυτουνού του γαϊδάρου η ουρά είναι πολύ σκληρή και δεν τρώγεται με τίποτα….. Πάλι σε… σχεδιασμούς και … προοπτικές πέσαμε! Είπαμε: Το Μετρό θα λειτουργήσει, όταν ο «ΗΡΑΚΛΗΣ» πάρει το Πρωτάθλημα Ελλάδος… ( Ένας προσεκτικός αναγνώστης, θα διαπιστώσει πως δεν γράφω σε ποιο σπόρ…)
------------------------------------------
    Να ρε λύση για μετανάστευση… Στην Ανταρκτική! 70.000 ευρώ το χρόνο το λιγώτερο, και μάλιστα χωρίς έξοδα! Λίγα είναι; Ρωτάει κανείς εάν εγώ θα πήγαινα, αν ήμουν μικρότερος και άνεργος; ΝΑΙ, θα πήγαινα για 1-2 χρόνια!
------------------------------------------
    Επομένως, καλά κάνω και καλλιεργώ πιπεριές τσίλι στη βεράντα μου, σε 3-4 γλάστρες, και ας φωνάζει η γυναίκα μου! Είναι τέλειες για φασολάδα, σαχανάκι μύδια, και κάνουν και πολύ «δυνατό» μπούκοβο! ( Δίνω και σπόρο τζάμπα…)
------------------------------------------
    Αυτή την αστυνομική διαταγή του 1907, την έχω ξαναδεί σε διάφορες εκδοχές…. Φαίνεται πως κατά καιρούς «εμπλουτίζεται» με νέα στοιχεία……
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου