Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (10/9/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (10/9/2019)
    Νίκησαν, αλλά δεν προκρίθηκαν τα παιδιά! Κρίμα… Προσπάθησαν, αλλά…. Δεν πειράζει, δεν χάλασε και ο κόσμος. Είμαστε μαζί τους. Και πάντα θα είμαστε! Όσο για τη διαιτησία, ήταν επόμενο, αφού ορίστηκαν τρείς διαιτητές από γειτονικές χώρες της Τσεχίας! Ήδη η ΕΟΚ κάνει διάβημα στην FIBA, αλλά… «μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται»…. Και επειδή η FIBA είναι πρώτη στα «μαγειρεύματα», είμαι σίγουρος πως και εάν ακόμα προκρινόμασταν, στους «4» δεν θα  φτάναμε ΠΟΤΕ!
------------------------------------------
    Φαντάσου, να προτιμάει τη φυλακή από το να γυρίσει στη γυναίκα του! Είναι και μεγαλούτσικος, οπότε δεν έχει και πολλά περιθώρια. Φαίνεται «έπεσε σε μέγαιρα»….
------------------------------------------
    Εκεί στη Σαμοθράκη με την «ΣΑΟΣ», το είχαν δεί μονοπώλιο! Πέρσυ που πήγα, στο λιμάνι της Αλεξανδρουπόλεως, ήταν ακίνητα δυό πλοία της, προς…. «επισκευήν»! Κανείς δεν τους μιλούσε, και οι επιβάτες υπέφεραν!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου