Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΟ ΜΕΝΤΙΟΥΜ


ΤΟ ΜΕΝΤΙΟΥΜ
του Βασίλη Ευστρ.Ναζλή
    Πριν πολλά χρόνια στην πόλη μου "κυκλοφορούσε" ένα "μέντιουμ" μουσουλμάνος στην καταγωγή, από γειτονικό Νομό. Εμφανίσθηκε στα μαντικά τεκταινόμενα της περιοχής, ως "μορφωμένος" επιστημονικά, ο ανακαλύπτων τα πάντα... ακόμη και τους χαμένους, πολύ πριν την ενεργή παρουσία της Νικολούλη. Οι "χαμένοι"... προσέφευγαν στις αζημίωτες ικανότητες του και....... επιβίωνε, χωρίς βέβαια να εκμεταλλεύεται τα οικειοθελή "θύματα", που εκτός από αφέλεια και ανοησία, διέθεταν και χρήμα!!
    Ο "χότζας" ο "φεσλής", επειδή φορούσε και φέσι, άνοιξε και νόμιμο χώρο, εργασίας-δουλειάς (
βλέπε δουλέματος των αφελών) και οι δουλειές πήγαιναν περίφημα, επειδή οι αφελείς φυτρώναν πιό γρήγορα από τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας.
    Υπηρετούσα ως διοικητής Τροχαίας και η υπηρεσία μου στεγαζόταν στο ημιϋπόγειο του οικήματος και το γραφείο μου "επόπτευε" εκ των πραγμάτων τους διερχομένους πίσω από τις κουρτίνες, για την οπτική στεγανότητα.
   
Μήνας Μάϊος, με ανοικτά τα παράθυρα και υπό "κουρτίνα", μιλούσα στο τηλέφωνο. Ο "χότζας" ας τον πούμε Αλή, περνούσε απ' έξω και άκουσε την φωνή μου... και ως γνωστός εγώ, με καλημέρισε.
    Τον προσκάλεσα μέσα και με την "επιβαλλόμενη" συστολή ήρθε και με προσφώνησε "
καλημέρα κύριε διοικητάς" συνοδευόμενος από τον αδελφό του.
    Πριν λίγη ώρα, στην πόλη, είδα ότι πάρκαρε το ΙΧΕ αυτοκίνητο του εκεί κοντά σε στροφή. Τότε μου ήρθε "φλασιά" που λένε οι μοντέρνοι. Έγραψα ένα σημείωμα με το σημείο που ήταν το όχημα του και "έδωσα" εντολή στον γραμματέα της υπηρεσίας, να του βεβαιώσει ο ίδιος παράβαση για παράνομη στάθμευση, μετά από 10΄της ώρας ακριβώς.
    Άρχισα τότε να καλλιεργώ το κατάλληλο ψυχολογικό κλίμα στον "χότζα" και τον αδελφό του. "
Χότζα του λέω, δεν αισθάνομαι καλά, μία δύναμη κινείται εδώ μέσα, νιώθω ένα βάρος στο στήθος, κάθε φορά που το νιώθω κάτι μου συμβαίνει, βοήθησε με" και σηκώθηκα αναστατωμένος. Με περιεργάσθηκε ως ειδικός, με εξέτασε λεπτομερώς και απεφάνθη επιστημονικώς "μη στενοχωριέσαι δεν είναι τίποτε". Επέμενα και του είπα αφού διαπίστωσε ότι δεν θα μου συμβεί τίποτε, κάτι θα συμβεί στον ίδιο ή στον αδελφό του
    Με διαβεβαίωνε συνέχεια ότι δεν θα συμβεί τίποτε γιατί το διαπίστωσε ο ίδιος με τις γνώσεις του... Το απέκλεισε ως μαντική αυθεντία. Κατόπιν των επιστημονικών του διαβεβαιώσεων τον ευχαρίστησα και έφυγαν.
    Μετά από λίγη ώρα ο γραμματέας με πληροφόρησε ότι θέλει να με αγωνία να με δει. Τον έφερε μέσα και τον ρώτησα τι θέλει. Μου είπε ανήσυχος "
κύριε διοικητάς με έγραψαν". Του είπα να ηρεμήσει και ότι θα του λύσω το πρόβλημα, ενώ αυτός δεν μπόρεσε να λύσει το δικό μου!!
    Μου έδωσε την κλήση και με πομπώδες ύφος εγώ διάβασα την ώρα. Με καταφανή έκπληξη του είπα "
ρε χότζα γράφει την ώρα που παρουσιάσθηκε το πρόβλημα πριν λίγη ώρα και εσύ δεν μπόρεσες να καταλάβεις τίποτε? τι σόϊ χότζας είσαι". Τακτοποίησα το ¨πρόβλημα" και έφυγε στεναχωρημένος γιατί πίστεψε ότι υπήρχε κάτι που δεν μπόρεσε να βρεί.
    Το "ανέκδοτο" αυτό μετά από λίγες μέρες οι πολλοί υφιστάμενοι μου το διέδωσαν  στην πόλη. Μετά από λίγο χρόνο ο "επιστήμονας" μέντιουμ έφυγε από την περιοχή γιατί απεδείχθη....  η 'επιστημονική" του ανεπάρκεια και αναποτελεσματικότητα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου