Το 27% των Ελλήνων μαθητών υστερεί στην ανάγνωση
Χειρότερες από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι οι
επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών, σύμφωνα με έκθεση της Κομισιόν, από την οποία προκύπτει πως το 27,3% υστερεί στην ανάγνωση, ενώ σε ποσοστό
μεγαλύτερο του 30% έχουν χαμηλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στην έκθεση
και στις φυσικές επιστήμες.
Στην ίδια
έκθεση, που δημοσιεύει η Καθημερινή, αποτυπώνεται ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή,
μόλις 4,5% σε προγράμματα δια βίου
μάθησης και κατάρτισης, ενώ γίνεται ειδική αναφορά στους 15χρονους μαθητές
που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής φτώχειας. Στην Ελλάδα το
συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται σε 32%, όταν ο μέσος όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου
στο 20%.
Πιο αναλυτικά,
σύμφωνα με την έκθεση, το 35,8% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά, ενώ
το 2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ
να είναι στο 22,2%.
Το 32,7% των μαθητών έχει
χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος
είναι 20,6% με το ελληνικό ποσοστό
να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009.
Χαμηλή επίδοση στην ανάγνωση καταγράφεται
στο 27,3% των μαθητών, όταν ο
ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 19,7% και το αντίστοιχο
ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%.
Αντίθετα, η
Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ καλύτερη θέση από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των σπουδών από φοιτητές ηλικίας
18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 10,6%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου