Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/9/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/9/2019)
     ΑΡΗΣ – ΠΑΟΚ 85 – 82. Ο ένας έδινε το παιχνίδι στον άλλο, και εκείνος το γυρνούσε πίσω! Ντέρμπυ με τα όλα του, και ο ΑΡΗΣ νίκησε μάλλον δίκαια, κατά τη γνώμη μου.
------------------------------------------
    Εάν αργούσε να πάει το φίδι στο γιατρό, και εάν το φίδι ήταν μαύρο, μετά θα έλεγαν: «Την έφαγε το μαύρο φίδι»!
------------------------------------------
    Τι γκρίνια είναι αυτή, ρε παιδιά…. Στο αεροπλάνο μπαίνετε, ενώ ξέρετε πως για μεγάλο μέρος της πτήσης θα πετά με τον αυτόματο πιλότο. Τον ΕΟΠΠΥ γιατί τον κατηγορείτε, που και αυτός με Αυτόματο Πιλότο διοικείται και λειτουργεί; Είστε ανυπόφοροι!
------------------------------------------
    Είπα και εγώ…. Δεν έχουμε σήμερα αναδρομικά; Και να που έχουμε! Πάλι λεφτά θα πάρουμε…. ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΆ! Τι όμορφη λέξη που είναι, όταν υλοποιείται όμως! Και μέχρι σήμερα, μόνο τα ακούμε και τα διαβάζουμε, αλλά δεν τα βλέπουμε! Κάποια συγκεκριμένη εφημερίδα, το έχει κάνει «σήριαλ» μια αναδρομικά σε αυτούς, την άλλη αναδρομικά στους άλλους, μετά πάλι αναδρομικά στους παράλους, και πάει λέγοντας. Και το βάζει και πρωτοσέλιδο, για να πουλήσει μερικά φύλλα παραπάνω. «Εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν» έλεγαν παλιά. Το ίδιο λέμε και τώρα. Μου φαίνεται, πως είναι οι… «βάρβαροι» του ποιήματος, που ποτέ δεν ήρθαν!
------------------------------------------
    Προτείνω ένα γκάλοπ, με μία ερώτηση: «Πιστεύετε πως οι Σκοπιανοί θα κάνουν όλα όσα προβλέπονται από την Συμφωνία των Πρεσπών;». Άσε καλύτερα, το αποτέλεσμα θα είναι γνωστό εκ των προτέρων…..
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου