Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

69.« Η ΓΑΤΑ »



ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ
    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, εγκαινιάζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «Η ΓΑΤΑ»  1937
ΧΑΣΑΠΙΚΟ του Στελλάκη Περπινιάδη, το ερμηνεύει ο ίδιος.
Στιχουργός ο Νίκος Μάθεσης που μιμείται την γάτα στην αρχή της ηχογράφησης.
Έδιωξα κι εγώ μια γάτα
που είχε γαλανά τα μάτια

σαν κοιμόμουνα τη νύχτα
μου ’χωνε βαθιά τα νύχια

σαν κοιμόμουνα τη νύχτα
μου ’χωνε βαθιά τα νύχια

τόσους μήνες που την είχα
μου ’ξηγιότανε στην τρίχα

τώρα έγιν’ από σόι
και τα ψάρια δεν τα τρώει

τώρα έγιν’ από σόι
και τα ψάρια δεν τα τρώει

τήνε διώχνω με γινάτι
και την άλλη μέρα νάτη

μου ’ρχεται με ποντικάκια
και μου κάνει κορδελάκια

μου ’ρχεται με ποντικάκια
και μου κάνει κορδελάκια

τώρα βρήκα άλλη γάτα
πιο ’μορφη και μαυρομάτα

πονηρή κι αυτή σα γάτα
μα τα σπάει κρυφά τα πιάτα

πονηρή κι αυτή σα γάτα
μα τα σπάει κρυφά τα πιάτα
-Γεια σου Στελλάκη!


«δεχόμαστε και παραγγελιές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου