ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
10.ΟΤΕ Διεκδικεί τη Nova
Με “όπλα” την πιστοληπτική του ικανότητα και το αξιόχρεό του, ο ΟΤΕ κατέθεσε μη δεσμευτική πρόταση προς τους
δανειστές της Forthnet για την εξαγορά της
Nova -μια κίνηση, η οποία θα τον καταστήσει πρωταγωνιστή στη
συνδρομητική τηλεόραση στη χώρα μας.
Όπως ανακοίνωσε χθες, κατόπιν έγκρισης από το διοικητικό του συμβούλιο ο ΟΤΕ κατέθεσε μη δεσμευτική προσφορά εντός εύρους 250-300 εκατ., προσαρμοζόμενη ανάλογα με τα ταμειακά διαθέσιμα και τις δανειακές υποχρεώσεις (debt free/ cash free basis) της εξαγοραζόμενης δραστηριότητας της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Σύμφωνα με στελέχη του οργανισμού, η μη δεσμευτική πρόταση του ΟΤΕ για την εξαγορά τής Nova επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της εταιρείας για τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, αποτελώντας προπομπό για πρωτοβουλίες επενδύσεων στην ελληνική αγορά εκ μέρους του ομίλου, ο οποίος “μπορεί να αποτελέσει έναν αξιόπιστο εταίρο έναντι των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων σε ό,τι αφορά τις ανάγκες αναχρηματοδότησης της Nova”.
“Στη στρατηγική που εφαρμόζει σήμερα ο όμιλος ΟΤΕ περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων πηγών εσόδων από νέες υπηρεσίες και προϊόντα, με απώτερο στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη” σημειώνουν τα ίδια στελέχη, εκτιμώντας ότι η συνδρομητική τηλεόραση αποτελεί μιαν αγορά με σημαντικά περιθώρια ανόδου. Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι “η συμφωνία αυτή είναι προς όφελος και της Forthnet, η οποία θα μπορέσει να καλύψει τις δανειακές της υποχρεώσεις και να διασφαλίσει τη συνέχεια των υπολοίπων δραστηριοτήτων της”.
“ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ"
Σύμφωνα με στελέχη του ΟΤΕ, με βάση τα δεδομένα τής αγοράς, αλλά και τις τάσεις στο home entertainment σε παγκόσμιο επίπεδο, η συνδρομητική τηλεόραση έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στην Ελλάδα: συγκεκριμένα, η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης αυξήθηκε από το 11% το 2011, όταν ξεκίνησε δορυφορικές υπηρεσίες ο ΟΤΕ TV, στο 18% το 2013, ενώ το 2014 αναμένεται να ξεπεράσει το 20%.
Στη χώρα μας, σύμφωνα με στελέχη του ομίλου, η συνολική βάση συνδρομητών στο πρώτο τρίμηνο του 2014 ξεπερνά τις 760.000 άτομα. Για την ιστορία, τα αντίστοιχα ποσοστά διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες διαμορφώνονται το 2013 ως εξής: Ισπανία, Ιταλία: περίπου 25% // Πορτογαλία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Πολωνία, Σλοβακία: άνω του 70% / Κροατία: περίπου 40% / Ολλανδία: άνω του 90% / Γαλλία, Βρετανία: περίπου 50%.
Όπως ανακοίνωσε χθες, κατόπιν έγκρισης από το διοικητικό του συμβούλιο ο ΟΤΕ κατέθεσε μη δεσμευτική προσφορά εντός εύρους 250-300 εκατ., προσαρμοζόμενη ανάλογα με τα ταμειακά διαθέσιμα και τις δανειακές υποχρεώσεις (debt free/ cash free basis) της εξαγοραζόμενης δραστηριότητας της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Σύμφωνα με στελέχη του οργανισμού, η μη δεσμευτική πρόταση του ΟΤΕ για την εξαγορά τής Nova επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον της εταιρείας για τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, αποτελώντας προπομπό για πρωτοβουλίες επενδύσεων στην ελληνική αγορά εκ μέρους του ομίλου, ο οποίος “μπορεί να αποτελέσει έναν αξιόπιστο εταίρο έναντι των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων σε ό,τι αφορά τις ανάγκες αναχρηματοδότησης της Nova”.
“Στη στρατηγική που εφαρμόζει σήμερα ο όμιλος ΟΤΕ περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων πηγών εσόδων από νέες υπηρεσίες και προϊόντα, με απώτερο στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη” σημειώνουν τα ίδια στελέχη, εκτιμώντας ότι η συνδρομητική τηλεόραση αποτελεί μιαν αγορά με σημαντικά περιθώρια ανόδου. Παράλληλα, υποστηρίζουν ότι “η συμφωνία αυτή είναι προς όφελος και της Forthnet, η οποία θα μπορέσει να καλύψει τις δανειακές της υποχρεώσεις και να διασφαλίσει τη συνέχεια των υπολοίπων δραστηριοτήτων της”.
“ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ"
Σύμφωνα με στελέχη του ΟΤΕ, με βάση τα δεδομένα τής αγοράς, αλλά και τις τάσεις στο home entertainment σε παγκόσμιο επίπεδο, η συνδρομητική τηλεόραση έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στην Ελλάδα: συγκεκριμένα, η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης αυξήθηκε από το 11% το 2011, όταν ξεκίνησε δορυφορικές υπηρεσίες ο ΟΤΕ TV, στο 18% το 2013, ενώ το 2014 αναμένεται να ξεπεράσει το 20%.
Στη χώρα μας, σύμφωνα με στελέχη του ομίλου, η συνολική βάση συνδρομητών στο πρώτο τρίμηνο του 2014 ξεπερνά τις 760.000 άτομα. Για την ιστορία, τα αντίστοιχα ποσοστά διείσδυσης της συνδρομητικής τηλεόρασης σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες διαμορφώνονται το 2013 ως εξής: Ισπανία, Ιταλία: περίπου 25% // Πορτογαλία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Πολωνία, Σλοβακία: άνω του 70% / Κροατία: περίπου 40% / Ολλανδία: άνω του 90% / Γαλλία, Βρετανία: περίπου 50%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου