Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (10/12/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (10/12/2019)
    ΕΠΙ ΤΩΝ ΕΠΑΛΞΕΩΝ και πάλι, μετά από 4 μέρες ταλαιπωρίας, εκνευρισμού, στερητικού συνδρόμου και άλλα τινά…. Το «σύστημα» πλέον δουλεύει κανονικά, και επανέρχομαι! Πέρα από τα τεχνικά προβλήματα με την WIND που επιλύθηκαν τελικά, χωρίς την ουσιαστική βοήθεια του καλού μου φίλου Κώστα,  θα… «έβραζα στο ζουμί μου». Και αυτό, γιατί προβλήματα υπήρχαν και στον Η/Υ μου, που λόγω περιωρισμένων γνώσεων, δεν μπορούσα να τα λύσω με άλλο τρόπο, παρά με «οριστική λύση» με την χρήση σφυριού! Ευτυχώς, ο Κώστας απέτρεψε αυτό το ενδεχόμενο…..
------------------------------------------
    Σήμερα έχουμε διάφορες ειδήσεις, που ίσως είναι και λίγο παλιές, 3-4 ημερών. Τις διατήρησα για δημοσίευση, γιατί είναι αρκετά ενδιαφέρουσες, για όποιους τους αφορούν. Επίζω να βοηθήσουν.
------------------------------------------
    Στα «χιουμοριστικά» μου έστειλαν μια εικονική συζήτηση Μητσοτάκη – Ερντογάν από την πραγματική συνάντηση και συζήτησή τους. Κρίνοντας από τα πραγματικά αποτελέσματα, θεωρώ πως αυτή η εικονική χιουμοριστική συζήτηση, ανταποκρίνεται και στην πραγματικότητα, με λίγο πιο… διπλωματική γλώσσα.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου