Σάββατο 11 Ιουλίου 2020

ΤΙ ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΙ ΧΑΡΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΤΙ ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΙ ΧΑΡΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Τι με γεμίζει χαρά όταν βουτώ στα κύματα
Ψάχνω να βρω στα βράχια, το δαχτυλίδι και σταυρό
Να πλανηθώ στης θάλασσας στον απάτητο βυθό
Να συμβιβαστώ στου έρωτα το δίχτυ με ποιήματα.

Τι με γεμίζει χαρά όταν βουτώ στα κύματα
Στην μνήμη μου αναζητώ τις αγωνίες μου να αναλύω
να έρθουν κοντά οι ορίζοντες και αυτές να τις ευρύνω
παιχνιδιάρικα δελφίνια φέρνουν νίκης μηνύματα
σε άγνωστα νερά  με καινούργια ξεκινήματα.

Τι με γεμίζει χαρά στης θάλασσας τα καταγάλανα νερά
Κρύβω τα βλέμμα μου με τα μαύρα μου γυαλιά
Ιούλιος, η χαρά προσγειώνεται στα  βουνά  στις αμμουδιές
Φλογισμένα στήθια με τον έρωτα οι πρώτες μαστοριές.

Τι με γεμίζει χαρά χορεύει η τρέλα μου με την βουτιά
Σχεδιάζω επεισόδια ότι από την φαντασία μου περνά
Χορεύουν τα καβούρια τραγουδάνε στις ακτές
Με την μάσκα και τα πέδιλα ευχάριστες στιγμές.

Μετρώ, βλέπω, σκέφτομαι πως πλημμυρίζουν οι γιαλοί
Με την χαρά να δροσιστώ, όταν βουτώ στα κύματα
Σκιές, συνωστισμοί ,ξεχνάνε  τα προσχήματα
Του καλοκαιριού το πυροτέχνημα σε πλανόδια γιορτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου