Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (24/7/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (24/7/2020)
    Εχθές το απόγευμα, κυκλοφόρησε η «είδηση» πως μετά από τηλεφωνικές επικοινωνίες Μητσοτάκη – Μέρκελ και Μέρκελ – Ερντογάν, η Τουρκία θα έκανε «πίσω» στα σχεδιαζόμενα στο Καστελόριζο. Δεν ξέρω από πού βγήκε αυτό, όμως μάλλον είναι προϊόν φαντασίας, αφού οι Τούρκοι έχουν ακόμα 15 πολεμικά στην περιοχή. Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν θα μου ερχόταν καθόλου καλά, εάν άκουγα τον Μητσοτάκη, σαν νέος Σημίτης, να μας λέει: «Ευχαριστώ τους Γερμανούς…» Φτάνει ένα ρεζιλίκι!
------------------------------------------
    Σιγά να μην δεν έδιναν παράταση στις φορολογικές δηλώσεις… Αυτό πλέον είναι παράδοση, που δεν μπορεί ο κάθε υπουργός οικονομικών να ανατρέψει. Παράταση λοιπόν, μέχρι 28 Αυγούστου! Και… βλέπουμε!
------------------------------------------
    Να και οι φωτιές… Αυτές μας έλειπαν τώρα! Στην Πελοπόννησο κυρίως, και όχι μόνο! Το συνηθισμένο φαινόμενο, που μας βασανίζει κάθε χρόνο. Πόσες από αυτές είναι «βαλτές»; Ένας Θεός το ξέρει.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου