Πέμπτη 9 Ιουλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (9/7/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (9/7/2020)
    Όπως φαίνεται, στην «προοδευμένη» Δυτική Ευρώπη, αρχής γενομένης από την Γερμανία ( και ήδη ακολουθέί η Ολλανδία ) καταργείται στις ταυτότητες ο χαρακτηρισμός «άρρεν» και «θήλυ». Να δούμε, πώς θα το διαπιστώνουν όταν απαιτείται ( σε κάποιες περιπτώσεις). Θα «ξεβρακώνουν» τον άνθρωπο για να διαπιστώσουν «ιδίοις όμμασι» εάν είναι άνδρας ή γυναίκα; Μα, τώρα πλέον, ουτε αυτό είναι σίγουρο! Η «άφυλη κοινωνία» που επεξεργάζονται και σταδιακά εφαρμόζουν, σε τι θα τους εξυπηρετήσει; Μου φαίνεται, πως από πίσω κρύβεται «δάκτυλος» της «κοινωνίας ανωμάλων» (ΛΟΑΤΚΙ, ΛΑΟΤΚΙ, κάπως έτσι)
------------------------------------------
    Να το! Να το! Εγώ το λέω πως η «μουρμούρα» και η αρνητική κριτική καταστρέφει τις σχέσεις των ζευγαριών, όμως τώρα φαίνεται πως συντομεύει και την ζωή αυτών που την υφίστανται!  Εδώ που τα λέμε, ρε παιδιά, χειρότερο πράγμα από την «μουρμουρα» δεν υπάρχει. Μόνο κακά αποτελέσματα φέρνει!
------------------------------------------
    Μέγας αυνάν ο άλλος! Χώρισε με την «δικιά του» και την εκβίαζε να τα ξαναφτιάξουν, διαφορετικά θα έβγαζε «στον αέρα» κάποια «ρόζ βίντεο» που είχαν τραβήξει μαζί. Τι περίμενε δηλαδή; Να γυρίσει η άλλη; Το χειρότερο για αυτόν, θα ήταν εαν υπέκυπτε στον εκβιασμό και γύριζε. Θα του το φυλούσε, και κάποια στιγμή εκείνος θα «πλήρωνε την νύφη». Δεσμός με το ζόρι και με παρακαλετά, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Και όποιος δεν το καταλαβαίνει, καλά να παθαίνει ό τι παθαίνει!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου