Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/7/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/7/2020)
   Να δουμε, τι άλλη χαζομάρα θα γράψουν. Να πίνουμε καφέ το πρωϊ, μετά τις 9:30! Καλά, είναι με τα καλά τους; Μέχρι τις 9:30, ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;;;; Προσωπικά, εάν περιμένω στις 9:30 να πιώ τον καφέ μου, μέχρι τότε θα έχω τσακωθεί με την γυναίκα μου 4-5 φορές, η γάτα μου θα ανέβει στην ντουλάπα, και όποιος έχει την ατυχή έμπνευση να με πάρει τηλέφωνο, ‘ΤΗΝ ΠΆΤΗΣΕ». Μπορεί να ακούσει οτιδήποτε! Για αυτό λοιπόν σας λέω, να πίνετε το καφεδάκι σας πρωϊ – πρωϊ, όταν ξυπνάτε, για να ¨ξυπνάτε» γενικώτερα. Όσο για τις 9:30, έ, αν θέλετε και άλλο καφέ, ουδέν πρόβλημα
------------------------------------------
 Μαίνεται η πανδημία στη Μέση Ανατολή; Μπά… Λάθος θα κάνουν. Καμιά γρίπη ή ελονοσία θα είναι, αφού ο κορονοϊός είναι.. παραμύθι! Αυτό δεν μας λένε οι συνωμοσιολόγοι; Και επιμένουν; Και τους ακούμε και δεν τους «καρπαζώνουμε»; Όσο για τους νεκρούς, πάλι λάθος κάνουν. Είναι από τροχαία! Έχουν και πόλεμο εκεί κάτω, οπότε….
------------------------------------------
    Και μια και γράφω για τον κορονοϊό, μελέτες του ΜΙΤ προβλέπουν εφιαλτικές εξελίξεις στο θέμα αυτό. Μελέτες είναι, και ως συνήθως λαμβάνουν υπόψη την δυσμενέστερη εξέλιξη. Ελπίζω να κάνουν λάθος….
------------------------------------------
    Να τα πάλι τα… αναδρομικά… Όπου να ‘ναι βγαίνει η απόφαση της πιλοτικής δίκης και δεν έχω λόγο για να θεωρήσω το δημοσίευμα «χαλκευμένο». Σημασία έχει όμως, η λυσσαλέα αντίδραση των δικηγόρων, αφού η απόφαση θα είναι γενική για όλους, οπότε πάνε περίπατο οι αγωγές που περιμένουν εκδίκαση, επομένως πάνε και τα λεφτά που θα έπαιρναν. Από ό τι άκουσα, άλλαξαν τους οικονομικούς όρους στις αγωγές, και αντί να γράφουν πως δικαιούνται το 10% του ποσού που θα επιδικασθεί, τώρα το ίδιο ποσοστό το απαιτούν, είτε γίνει δίκη είτε όχι, όπως στην περίπτωσή μας που, από ότι λένε, θα υπάρξει ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ακυρουμένων των αγωγών, οι οποίες δεν θα έχουν αντικείμενο. Και κλάμμα η κυρία…. Ά, και κάτι άλλο. Στην Ολομέλεια του ΣτΕ, για το επίμαχο θέμα, ψήφισαν 25 άτομα. 16 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ 9 ΑΝΔΡΕΣ! Μου φαίνεται, πως ήρθε πλέον η ώρα, για να αρχίσουμε κινητοποιήσεις για την ισότητα των φύλων!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου