Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (2/7/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (2/7/2020)
    Ήρθε, όπως φαίνεται, η ώρα να εγκατασταθεί στο Αιγαίο το «πλωτό φράγμα» για την απαγόρευση των λαθρομεταναστών να προσεγγίσουν τα νησιά. Κατ’ αρχή, την άποψή μου την έχω εκφράσει με την αναγγελία του όλου έργου. Μου φαίνεται πολύ δύσκολο ένα φράγμα 2,7 κμ να ανακόψει τις λαθρομεταναστευτικές ορδές ( και όχι «ροές»). Τι τους εμποδίζει να περάσουν… από δίπλα; Το Αιγαίο είναι πολύ μεγάλο. Ίσως η αρχική ιδέα να ξεκίνησε από τα υποβρύχια φράγματα στις εισόδους των κόλπων για την αντιμετώπιση των υποβρυχίων, κατά τον Β΄ΠΠ, όμως ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία σχέση. Μακάρι να έχει αποτελέσματα, γιατί είναι και… ακριβούτσικο! 500.000 ευρώ κάνει! Πάντως, εάν δεν έχει αποτελέσματα, προτέινω να κρεμάσουν κανένα παραγάδι από κάτω, για να πιάσουν τουλάχιστον τίποτα ψάρια. Είναι και το «πέρασμά» τους, μεταξύ των νησιών μας και των Μικρασιατικών παραλίων. Αλήθεια, σκέφτηκε κανένας, τι θα κάνουν τους λαθρομετανάστες εάν, με την προσφιλή τακτική, πέσουν στη θάλασσα και πιαστούν από το φράκτη, περιμένοντας να τους… διασώσουν;
------------------------------------------
    Φαίνεται, πως το Στρατόπεδο Αεροπορίας στη Λάρισα, κάτι φέρνει από… παιδική χαρά! Διαφορετικά, πώς είναι δυνατόν Αλβανός ποδηλάτης και μάλιστα «σουρωμένος» να μπεί μέσα και να μην τον πάρουν χαμπάρι. Τον πέρασαν για «προμηθευτή»; Κατά τα φαινόμενα, το σύστημα ασφαλείας «μπάζει» από παντού. Δεν το λέω εγώ, για να γίνομαι κακός. Τα γεγονότα το λένε! Μια ΕΔΕ, δεν λύνει το πρόβλημα. Θα «πέσουν» μερικές μέρες φυλακίσεως σε κάποιους, και πάει , τέλειωσε; Χρειάζεται μάλλον αλλαγή νοοτροπίας. Εάν δεν ήταν μεθυσμένος Αλβανός, αλλά άλλος με συγκεκριμένη αποστολή, τι θα γινόταν;;;;;
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου