Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (1/7/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (1/7/2020)
    Το ότι προσπαθούν να μας «σμπρώξουν» στις ηλεκτρονκές αγορές μέσω Η/Υ, είναι πλέον γνωστό. Και το γράφω, από «πρώτο χέρι»! Θέλησα να αντικαταστήσω μια ηλεκτρική συσκευή στο σπίτι, που βγήκε… BLR ( πέραν επιτοπίου επισκευής). Έψαξα λοιπόν, στα διάφορα σάϊτ των σχετικών πολυκαταστημάτων, για να δώ εάν υπάρχει, και πόσο κάνει. Και πράγματι, σε συγκεκριμένο πολυκατάστημα βρήκα αυτήν ακριβώς που ήθελα, με 120 ευρώ και δωρεάν μεταφορά στο σπίτι, εάν την αγοράσεις ηλεκτρονικά. Το συγκεκριμένο πολυκατάστημα είναι σχετικά κοντά στο σπίτι μου, και αποφάσισα ( για να κάνω και καμιά βόλτα…) να πάω ο ίδιος για να την αγοράσω από εκεί. Πήγα, την βρήκα, αλλά έκανε…. 150 ευρώ και εάν ήθελα και μεταφορά, υπήρχε επιλέον χρέωση. Εξέφρασα στην υπάλληλο την απορία μου, για την διαφορά τιμής, και μου είπε πως αυτή είναι η τακτική που ακολουθείται σε όλες τις εταιρείες, και σε όλα τα πολυκαταστήματα. Η διαφορά των 30 ευρώ, ήταν σημαντική και εξέφρασα την πρόθεσή μου να μην αγοράσω τίποτα. Τότε η υπάλληλος μου πρότεινε να την αγοράσω από εκεί, μέσω ίντερνετ, στην τιμή του ίντερνετ! ( 120 Ε ). Πράγμα που έκανα! Γιατί, εσείς τι θα κάνατε; Μας σμπρώχνουν λοιπόν ή όχι στις ηλεκτρονικές αγορές; Που πέρα από όλα τα άλλα, έχουν σαν στόχο και την κατάργηση των μετρητών! Πρίν από κάποια χρόνια, πήγαινες να αγοράσεις κάτι, και σου έλεγαν: « Κάνει 120 ευρώ. Εάν το πληρώσετε με «μετρητά», κάνει 100Πάνε πια αυτά…..
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου