Σάββατο 16 Μαΐου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/5/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (16/5/2020)
    Εχτές, «την πάτησα» για τα καλά….  Στο σχόλιό μου, μπέρδεψα τα 1000 ΜΕΤΡΑ με τα 1000 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ στα οποία μπορούν να είναι μέχρι 40 λουόμενοι, στις παραλίες. Και ενώ το άρθρο λέει για 1 λουόμενο ανα 25 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ, θεώρησα πως έλεγε ένα λουόμενο ανα 25 ΜΕΤΡΑ! Ζητώ συγγνώμη, και θα προσπαθήσω να μην επαναλάβω τέτοια «γκάφα» ( Αν και αυτό, δεν είναι και σίγουρο…. )
------------------------------------------
    Στους ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ της Τοπαλούδη, επεβλήθη ισόβια κάθειρξη. Να δούμε, όταν λένε «ισόβια» εννοούν και .. «ισόβια»; Ή μήπως σε καμια δεκαριά το πολύ χρόνια, θα τους δούμε να σουλατσάρουν στους δρόμους; Μοναδική ελπίδα απονομής σωστής δικαιοσύνης, είναι να λειτουργήσουν κάποιοι άγραφοι νόμοι των φυλακών!
------------------------------------------
    Για τις κονσέρβες ο λόγος. Το ότι μπορούν να διατηρηθούν «επ’ αόριστο» εάν είναι σωστά κονσερβοποιημένες και εάν φυλάσσονται όπως πρέπει, θεωρητικά είναι σωστό, αφού το λένε και σχετικοί επιστήμονες. Όμως, για πείτε μου, πόσο εύκολα θα καταναλώνατε μια κονσέρβα με ημερομηνία κονσερβοποίησης το… 1950; Βέβαια, εάν σας έπιανε λιμός, όχι του 1950, αλλά και του 1900 θα τρώγατε, Και εγώ επίσης….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου