Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/2/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (20/2/2020)
    Διακρίνω μια αντιπαλότητα μεταξύ των υποψηφίων προέδρων της ΕΑΑΣ, κυρίων ΡΟΖΗ και ΚΟΥΤΡΗ, και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό, αφού διεκδικούν μια καρέκλα που χωράει μόνον έναν. Αυτό όμως που δεν μου πολυαρέσει είναι η οξύτητα των αντιπαραθέσεων, σύμφωνα με όσα «βγαίνουν στο φώς»  ή και μένουν στο σκοτάδι. Προσωπικά, για πολλοστή φορά, δηλώνω πως δεν έχω καμμία διάθεση να πάρω μέρος, έμμεσα ή άμεσα σε αυτές τις διαφορές απόψεων. Με κίνδυνο να δυσαρεστήσω κάποιους φίλους, από σήμερα, σταματά η δημοσίευση θεμάτων για τις εκλογές της ΕΑΑΣ, πλήν διαφημιστικών υποψηφίων. Δεν θέλω, έστω και έμμεσα, να θεωρηθεί ότι υποστηρίζω κάποιον ή κάποιους από τους υποψηφίους. Προτείνω, για να βγάλετε καλύτερα συμπεράσματα, να παρακολουθήσετε τις δύο ενημερώσεις, τόσο του κ. ΡΟΖΗ ( 21/2/20, ώρα 11:00, ΛΑΕΔ ) όσο και του κ. ΚΟΥΤΡΗ (ίδια μέρα 21/2/20, ώρα 18:30, ΛΑΕΔ ) και να πράξετε το κατά την κρίση σας σωστό.
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου