Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/2/2020)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (11/2/2020)
    Το σκεπτικό της απόφασης της ΕΕΑ για ΠΑΟΚ και ΞΑΝΘΗ είναι … 84 σελίδες! Κατάλαβα, δικηγορίστικα! Όπου, πολλά διαβάζεις, και ελάχιστα καταλαβαίνεις. Αναδεικνύεται η παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας ( όχι μόνο του ποδοσφαίρου ) σε όλο το μεγαλείο της! Βασικά, δεν με ενδιαφέρει το τελικό αποτέλεσμα της όλης υπόθεσης, όμως είμαι περίεργος να το δώ!
------------------------------------------
    Τώρα, πώς πήρε η κορεάτικη ταινία Όσκαρ καλύτερης ταινίας, είναι μυστήριο! Ίσως οι «κανονικές» ταινίες κρίθηκε πως δεν αξίζουν πολλά πράγματα…. Για αυτό και εγώ, βάζω παλιές κινηματογραφικές ταινίες στο μπλόκ, επειδή ήταν καλύτερες από τις σημερινές, πλήν εξαιρέσεων…
------------------------------------------
    Τι όμορφα νομίσματα ήταν οι ασημένιες δραχμές και δίδραχμα…. Είμαι συλλέκτης, και ξέρω. Εάν δεί κανένας τα νομίσματα που κυκλοφόρησαν σε κάθε χώρα από παλιά, θα βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για πολλά που έχουν συμβεί, για την οικονομική και κοινωνική κατάσταση, καί άλλα… Και γράφω για τα ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ νομίσματα, όχι τα αναμνηστικά….. Όποιοι ξέρουν έστω και λίγα πράγματα, με καταλαβαίνουν!
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου