Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Υπάρχεις  στα τραγούδια που ψιθυρίζω
Στο μεθύσι μέσα στις φλέβες που κυλάει
Υπάρχεις στις αισθήσεις μου υπερασπίζω
Στην αγάπη μου που τους φόβους μου νικάει.

Υπάρχεις στην φαντασία μου ζωγραφισμένη
Στου χρόνου το διάστημα που κλέβω τα κλειδιά
Υπάρχεις στα φεγγάρια μου τα σκοτεινά ερωτευμένη
Στην χαρά μου, όταν την πόρτα μου αυτή χτυπά.

Είσαι το φεγγάρι που κάθε νύχτα κουβεντιάζω
Ο έρωτας που φτιάχνει γεφύρι από την γη στον ουρανό
Είσαι η μόνη μου συνήθεια που δεν αλλάζω
Του λαβύρινθου το νήμα που πάντα στα χέρια μου κρατώ.

Υπάρχεις στη σκέψη που τότε ο χρόνος σταματά
Πλάθω ιστορίες και ένα θαύμα μέσα μου ξυπνά
Τα δυσάρεστα συναισθήματα με φοβίζουν και τα απωθώ
Δεν τα σκέφτομαι, ατάραχος μπροστά πάντοτε κοιτώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου