Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

ΠΙΘΑΝΟΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝΗ - ΚΟΥΛΗ, ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ.


ΠΙΘΑΝΟΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΝΤΟΓΑΝΗ - ΚΟΥΛΗ, ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ.
    - Καλημέρα Ταγίπ. 
    - Καλημέρα Κούλη.  Ζητήσες νά συναντηθούμε και ηλθα. Είπα να μήν σού χαλάσω το χατίρι και νά μήν σέ στενοχωρήσω.
     - Σέ ευχαριστω Ερντογανη μου. Είσαι πολύ καλός φίλος και γείτονας. Άλλωστε με ξέρεις. Έχουμε μια παραδοσιακή φιλια. Από τον πατέρα μου τον σχωρεμενο και με την αδερφή μου τη Ντόρα. 
     - Ναι. Έτσι είναι. Δεν το ξεχνώ. Σπουδαία κυρία και καλή φίλη. Ήταν παρούσα και όταν ανακηρυχθηκα πρόεδρος Δημοκρατίας. 
     - Όμως, επειδή βιάζομαι, πες μου τι με ήθελες;
     - Νά ξέρεις Φίλε Ταγυπη. Χμ... Χμ... Δέν έπρεπε να υπογράψεις αυτή τη συμφωνία με τη Λυβυη... Δέν έπρεπε να το κάνεις αυτό. Ξέρεις, είναι αντίθετη με το Διεθνές Δίκαιο. Καί σάν καλοί γείτονες πού είμαστε, πρέπει το Διεθνές Δίκαιο  νά τό σεβόμαστε. Εμείς τόσα χρόνια, ενώ έχουμε το δίκαιο με το μέρος μας δέν κηρυσσουμε ΑΟΖ. Όλα τα νησιά και η Κρήτη έχουν ΑΟΖ. Ενώ εσείς έχετε πολύ λίγη... Αλλωστε το φωνάζει συνέχεια καί ο Παυλόπουλος, νά σέβεστε το Διεθνές Δίκαιο. Εξαλλου, η Λυβυη έχει πόλεμο. Καί αν επικρατήσουν οι αντίπαλοι, ξέρεις θά την ακυρώσουν την συμφωνία και θά εκτεθεις. Πάντως ένα νά ξέρεις, ότι εμείς δεν θά τό δεχτούμε αυτό και θα πάμε στο Διεθνές Δικαστήριο και θα δεις ότι θα δικαιωθούμε.
     - Άκουσε Κούλη. Εμείς υπογράψαμε μια συμφωνία με ένα ξένο κράτος και πρέπει να τη σεβαστείτε. Όπως εμείς σεβαστηκαμε τη Συμφωνία πού υπογράψατε με τη Β.Μακεδονια και δέν διαμαρτυρηθηκαμε, έτσι το ίδιο νά κάμετε και εσείς. Εγώ δέν ξέρω κανένα Δίκαιο πού νά τό έχετε μόνο εσείς όλο δικό σας και εμείς καθόλου. Αν θέλετε να πάτε στα Δικαστήρια. Καί αυτόν τον Παυλόπουλο νά τού πεις νά έλθει να με βρει νά μου τα πει από κοντά. Εμείς θα κάνουμε γεωτρήσεις. Καί μήν τολμήσετε να μας εμποδίσετε. Γιατί θά έχουμε πόλεμο. Α... Καί  μην ξεχνας ότι έχουμε και κάτι εκκρεμότητες με την Τουρκική Μειονότητα στη Θράκη και στα Δωδεκάνησα. Καθώς και με τά τζαμιά με τούς μουσουλμάνους πού έρχονται στην Ελλάδα. Κοίταξε νά τά επιλύσεις αυτά τα θέματα, γιατί μαλλιασε η γλώσσα μου νά σας τα λέω...  Καί τέλος νά με παραδώσεις τούς 8 αξιωματικούς τους επίορκους πού πήγαν νά με σκοτώσουν. Νά θυμάσαι ότι κάποτε επί Χούντας ο πατέρας σου όταν την κοπανησε, τού δωσαμε άσυλο και τον φιλοξενησαμε... Άντε πέρασε η ώρα . Πολύ καθησαμε. Πρέπει να φύγω.. Έχω και άλλες δουλειές... Καί όπως είπαμε Κούλη. Νά πρόσεχεις... Α.. Και μήν ξεχασεις να δώσεις χαιρετισματα στον Αλεξη. Άντε γεια σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου