Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/12/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (15/12/2019)
    Προσωπικά, δεν κατάλαβα την ανάρτηση για «τον μεγαλύτερο γκαντεμη του πλανήτη». Όλα όσα περιγράφονται, είναι γκαντεμιά ή κωλοφαρδεία; Πιστέυω το δεύτερο! Βέβαια, είχαμε και εμείς έναν γκαντέμη, που απεδήμησεν εις Κύριον. Ελπίζουμε η γκαντεμιά να μην είναι…. κληρονομική!
------------------------------------------
    Δηλαδή, τι άλλο πρέπει να μας πούν ακόμα για την διατήρηση των νοητικών λειτουργιών στους «έχοντες κάποια ηλικία» ( καλή ώρα…. ) Η ενασχόληση με επιτραπέζια παιχνίδια διατηρεί την μνήμη και κάνει το μυαλό να δουλεύει γρηγορότερα! Για αυτό λοιπόν, άντε όλοι στην… «μπιρίμπα»! Αρκεί να μην τσατίζεστε από τα λάθη του συμπαίκτη σας, γιατί το εγκεφαλικό…. παραμονεύει!
------------------------------------------
    Μου φαίνεται, πως ήρθε η ώρα να βάλω τον Χριστουγεννιάτικο διάκοσμο ( λαμπάκια κτλ) στο μπαλκόνι! Λέω να το κάνω σήμερα, αρκεί να μην βρέχει…….
------------------------------------------
    45 ΧΡΟΝΙΑ! Ξέρετε τι θα πεί 45 χρόνια; Φυσικά, δεν καταλαβαίνετε για τι πράγμα γράφω. Δεν πειράζει….
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου