Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Η ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
Η ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Μες τα δύσκολα εσύ μου γελάς
Τι άβολο μα την αλήθεια
Υποφέρω και εσύ μου σεργιανάς
Στις βιτρίνες από συνήθεια.

Μες τα δύσκολα εσύ μου ζητάς
Το πρόβλημα μου να ξεχάσω
Την πάρτη σου πάντα κοιτάς
Την κάρδια μου θέλεις να διχάσω

Το ομολογώ η στάση σου είναι μια απορία
Φρένο φαίνεται πατάς στην λογική
Εγώ πνίγομαι μέσα στην τρικυμία
Και δεν σε νοιάζει ότι και αν συμβεί.

Έγινα χαλί να με πατήσεις
Σε έσωσα από τα χέρια εραστών
Και την ζωή μου τώρα να στερήσεις
Μέσα σε εφιάλτες των συμφορών.

Μέσα στα δύσκολα δεν με νικάς
Τα σχοινιά στα χέρια μου κρατώ
Την ευκαιρία τώρα μην την πετάς
Έχω μαζί μου πάντα και τον Θεό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου