Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΑ ΒΑΣΑΝΑ
 Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Της ζωής τα βάσανα με σέρνουν Θεέ μου
Σαν καραβάνια που φεύγουν και αποδημούν
Να αγαπήσεις την ζωή με τις δυσκολίες γιε μου
Της μάνας μου τα λόγια που με ακολουθούν.

Χαράσσουν τα βάσανα δύσκολα μονοπάτια
Σκληρή η μάχη της ζωής που κρύβει και παγίδες
Ξέφωτα δεν υπάρχουν για να δουν τα μάτια
Ούτε όργανα που λέγονται πυξίδες.

Στην ζωή μας η μοίρα ορίζει το παιχνίδι
Μέσα στα βάσανα τα πάθη και την δίνη
Στην ζωή μας η μοίρα σκάβει τις διαδρομές
Απρόσωποι διαβάτες με εμπειρίες δανεικές.

Στην ζωή μας η μοίρα ορίζει το παιχνίδι
Εξόριστοι στο χρόνο καθημερινά μεσ΄ στην ευθύνη
Μέσα στα βάσανα και όποιος τα αντέξει
Σκληρή μάχη στη ζωή,μου πάγωσε η σκέψη.

Της ζωής τα βάσανα με σέρνουν Θεέ μου
Κουράστηκα να φορτώνομαι αναποδιές
Πώς να ξεπεράσω τα γεγονότα πες μου
Λευκή σημαία θα υψώσω να αποφύγω τις ριπές.

1 σχόλιο: