Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/8/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/8/2019)
    Διαβάστε με προσοχή το σημερινό δημοσίευμα για το «σύνδρομο ψηφιακής αποθησαύρισης», και ελπίζω να μην διαπιστώσετε πως και εσείς κάνετε το ίδιο. Από την οθόνη μας, κάθε μέρα, περνούν ένα σωρό από φωτογραφίες, αρθρα κτλ, που φαίνονται ενδιαφέροντα. Δεν υπάρχει λόγος όλα αυτά να τα αποθηκεύετε στον Η/Υ. Κατ’ αρχή, είναι ζήτημα εάν τα δείτε ακόμα μια φορά. Σας αρκεί η ικανοποίηση πως… «τα έχετε»! Και τι έγινε; Τι θα γινόταν εάν δεν τα είχατε; Ομολογώ, πως και εγώ έχω στον Η/Υ μου διάφορα πράγματα, που έχω να τα δώ ξανά πάνω από 6-7 χρόνια! Εάν δεν τα είχα, δεν θα το έπαιρνα είδηση. Στην ουσία, αποθηκεύουμε πράγματα επειδή μας αρέσει να αποθηκεύουμε. Κάθε πότε κάνετε μια «βόλτα» στα αρχεία σας για να διαγράψετε κάποια που δεν έχουν πλέον ενδιαφέρον; Ομολογώ, πως εγώ το κάνω μια φορά στους 2 μήνες περίπου, και ο αριθμός των αρχείων που διαγράφω, είναι πάρα πολύ μεγάλος. Γιατί να έχω πράγματα που δεν τα χρειάζομαι; Και εδώ λέμε για ψηφιακά αρχεία. Πού να πιάσουμε και τα «υλικά αντικείμενα»… Όσο χώρο και να έχουμε στο σπίτι, δεν είναι αρκετός…. Και έχουμε και την γκρίνια από πάνω!
------------------------------------------------
    Σιγά να μην ασχοληθώ με τον Τατσόπουλο! «Πεταλουδίτσα» αισχίστου είδους και αυτός… ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ της ΝΔ που τον είχε στα ψηφοδέλτια. Και δεν ήταν το μόνο…. Ευτυχώς που οι περισσότερες από αυτές τις κωμικές καρικατούρες, έμειναν εκτός βουλής. Φανταστείτε να ήταν και βουλευτές!
------------------------------------------------
    Ακούς εκεί…. «Επτά ελληνικά πανεπιστήμια στα καλύτερα του κόσμου»… ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ 301η ΘΕΣΗ!!!! Αλήθεια, μήπως παίρνουν «ληγμένα» ή τίποτα άλλο; Γιατί διαφορετικά δεν εξηγείται.
------------------------------------------------
    Διάβασα τον τίτλο: «Μύκονος, Σαντορίνη και Κρήτη οι «πρωταθλητές» του τουρισμού και φέτος» και μου δημιουργήθηκε αμέσως μια απορία. Μήπως έκαναν λάθος, και τα συγκεκριμένα μέρη είναι μεν «πρωταθλητές» αλλά όχι στον τουρισμό, μα στην φοροδιαφυγή; Μάλλον κάτι τέτοιο θα συμβαίνει….
------------------------------------------------
    Στην Κύπρο, άρχισαν ( ή συνεχίζουν;) να στρέφονται επισήμως μέσω της δικαιοσύνης, εναντίον επιφανών ιερωμένων ( Μητροπολίτης Μόρφου), επειδή λένε τα πράγματα με το όνομά τους. Κύπρος είναι αυτή…. Ίσως θα έπρεπε ο Μητροπολίτης Μόρφου να κάνει ειδική λειτουργία για την «κοινότητα των ανωμάλων», μπάς και τους φωτίσει ο Θεός….  
------------------------------------------------
    Καλά, μας «δουλεύουν» στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Σήμερα η βλάβη, και όποιος θέλει αποζημίωση μπορεί να την ζητήσει…. μέχρι σήμερα! Φαίνεται πως στους επιβάτες ήταν ο Φλάς Γκόρντον, ο Σπάϊντερμαν, ο Σούπερμαν και όλη η παρέα….
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου