Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (13/8/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (13/8/2019)
    Τρίτη και 13 σήμερα! Για τους προληπτικούς, ΚΙΝΔΥΝΟΣ – ΘΑΝΑΤΟΣ! Να κλειστούν σε ένα δωμάτιο, να μην μιλάνε, να μην γελάνε, να μην τρώνε, να μην κάνουν τίποτα τέλος πάντων, μέχρι να περάσει η μέρα! Γελάτε, έ; Σας φαίνεται λίγο ακραίο. Και όμως, ξέρετε πόσοι ενεργούν έτσι; Πάρα πολλοί! Μερικοί, δεν πάνε ούτε στη δουλειά τους. προφασιζόμενοι ασθένεια! Όσο για εμένα, την θεωρώ την τυχερή μου μέρα, αφού είναι γνωστό το πόσο «ανάποδος» είμαι.
------------------------------------------------
    Παγκόσμια Ημέρα για τους Αριστερόχειρες. Ό τι και εαν σημαίνει αυτό….. Λές και έχουν ανάγκη για «παγκόσμια ημέρα»!
------------------------------------------------
    Θα διαβάσετε για το Bitcoin σήμερα, και τις προτροπές για επένδυση σε αυτό. ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ! Εάν κερδίσετε, ενδεχομένως να κερδίσετε πολλά, αν και τώρα βρίσκεται σε σταθεροποιητική περίοδο. Εάν χάσετε όμως, ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΠΕΝΔΥΣΑΤΕ! Μακρυά και αγαπημένοι, λοιπόν… Άλλωστε, είναι ΚΑΘΑΡΟΣ ΑΕΡΑΣ!
------------------------------------------------
    Καλά μας τα λέει ο Αντγος Ασλανίδης, για το ότι κινδυνεύουμε να εξαφανιστούμε από την ιστορία. Και τα μέτρα που προτείνει, καλά και σωστά είναι. Όμως, έχω μια ένστασημ και απορία μαζί. Για τους πολύτεκνους. Όχι ότι δεν πρέπει να βοηθηθούν, ΠΡΕΠΕΙ! Όμως, όλα αυτά τα προνόμια και παροχές, εάν ισχύσουν, θα ισχύσουν για ολους τους ελληνες! Και για τους λαθρομετανάστες κτλ, μπορεί να βρεθεί άκρη για αποκλεισμό. Με τους Ρομά όμως, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; Αυτοί κάνουν κάθε χρόνο και ένα παιδί! Και όχι μόνον οι Ρομά, αλλά και οι έλληνες μουσουλμάνοι. Και επειδή, το μυαλό του έλληνα δεν αλλάζει, στο τέλος θα υπάρχουν προνόμια για όλους, εκτός απο αυτούς που πραγματικά θα θελήσουμε να βοηθήσουμε.
------------------------------------------------
    Έπιασε για τα καλά ο Αύγουστος, και οι «επισκέπτες» των θαλασσών μας ήρθαν και φέτος. Οι τσούχτρες! Αυτό, για κάποιες συγκεκριμένες περιοχές, για πολλούς σημαίνει: ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου