Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/6/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/6/2019)
    «ΠΑΡΩΝ»! Αυτό, για όσους φίλους ανησύχησαν για τις 10 μέρες σιωπής. Παρών, λοιπόν, και… αξύριστος, παρά την γκρίνια της γυναίκας μου που με θέλει ξυρισμένο!  Για κάποιους άλλους, «που … προσβάλονται»….,  εάν νόμισαν πως με ξεφορτώθηκαν, τους εμειδίασαν μειδίαμα πλάνο, και πλανήθηκαν πλάνην οικτράν. Δεν με ξεφορτώνονται τόσο εύκολα…. Από σήμερα, «επι το έργον»!
------------------------------------------------
     Όπως κάθε χρόνο, για λίγες μέρες, βάζω τα πάντα στο «off» και… το μαγαζί κλείνει προσωρινά. Δεν διαβάζω εφημερίδες, δεν ακούω ειδήσεις στο ραδιόφωνο, ό τι σχετίζεται με Η/Υ, ιντερνετ κτλ κλείνει, και το μόνο που λειτουργεί, είναι το κινητό, και αυτό εάν με πάρει κανένας. Δεν ξέρω τι μεσολάβησε αυτές τις μέρες από ειδήσεις, αλλά, αφού είμαστε ακόμα εδώ, σημαίνει πως δεν ήταν και πολύ σημαντικό. Για εμένα, σημαντικό ήταν που «άδειασα» το μυαλό μου από όλα τα θέματα…. επικαιρότητας και πέρασα όλες τις μέρες, χωρίς… γυαλιά πρεσβυωπίας! Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Δοκιμάστε το!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου