Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/6/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/6/2019)
    Αναλογίζομαι, πως για τους Τούρκους το να χάσουν 50-60.000 στρατιώτες, δεν σημαίνει και πολλά πράγματα, λόγω νοοτροπίας αλλά και πληθυσμού. Για εμάς, όμως, η ζωή έστω και ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ είναι πολύτιμη. Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως πρέπει να εφαρμόσουμε το γνωστό «Σφάξε με πασά μου να αγιάσω». ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΡΙΑ! 
------------------------------------------------
    Η κ. Μοροπούλου μας λέει πως παραιτήθηκε για λόγους ευθιξίας. Εάν δεν την «τσάκωναν» με το δάκτυλο στο μέλι, θα παραιτιόταν;
------------------------------------------------
    Roumoresroymores… Δεν αμφισβητώ την πιθανότητα να ενταχθούν σε κυβερνητικό σχήμα μετά τις εκλογές ο Κωσταράκος και ο Στεφανής, όμως αυτά είναι «να ‘χαμε να λέγαμε»! Φυσικά, εάν ισχύει, δεν μπορούμε να ρωτήσουμε κανέναν από τους δύο. Απλώς, θα περιμένουμε την 8η Ιουλίου. Αλήθεια, μήπως πρέπει να «σκαρφιστώ» και εγώ καμία φήμη; Με μπόλικο «αλατοπίπερο» για να είναι και… νόστιμη; Θα το σκεφτώ…..
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου