Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/6/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (30/6/2019)
    «Είναι μεγάλη η χαρά μου που βρίσκομαι, για ακόμη μια φορά, στις Σέρρες. Αυτή τη φορά για να συμμετάσχω στις εορτές για την 106η επέτειο της απελευθέρωσης της πόλης των Σερρών. Αυτές τις σημαντικές ημέρες η μνήμη μας γυρνάει πίσω, στα χρόνια εκείνα όπου κάποιοι έδωσαν τη ζωή τους για να μπορέσει η Μακεδονία να είναι ελληνική.» ( Μητσοτάκης στις Σέρρες) Ωραία όλα αυτά, όμως «κάποιο πουλάκι» πέταξε και ήρθε και μας είπε, πως ο Μητσοτάκης θα στηρίξει την Συμφωνία των Πρεσπών, άσχετα εάν την αρνιόταν για αντιπολιτευτικούς λόγους. Περιμένω διάψευση, που δεν θα έρθει….
------------------------------------------------
    Μερικά θέματα σήμερα, είναι «ξεσηκωμένα» από την μηνιαία εφημερίδα της ΕΑΑΣ, «Εθνική Ηχώ».
------------------------------------------------
    Αν και οι μερες περνάνε και οι εκλογές απέχουν μόλις 6, η δραστηριότητα των κομμάτων κρίνεται ( από εμένα τουλάχιστον…) εντελώς υποτονική. Αυτό, είναι και καλό, και κακό. Καλό, γιατί δεν μας «πρήζουν¨το σηκώτι»  με τις καθημερινές συγκεντρώσεις και άλλες γραφικότητες. Φαίνεται, γίναμε… Ευρωπαίοι! Κακό, γιατί φαίνεται η έκδηλη αδιαφορία αλλά και σκεπτικισμός, του κατά πόσο θα αλλάξουν προς το καλύτερο τα πράγματα, από μία νέα κυβέρνηση.  Η αδιαφορία έχει τον πρώτο λόγο. Μην ψάχνετε το «γιατί», το ξέρετε καλά!
------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου