Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΒΡΟΧΗ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΒΡΟΧΗ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης 
Ζωντανεύει το σενάριο στο χαρτί, θέλω να πάρει σάρκα στην σκηνή
Φαίνεται να περπατάει, τις αμφιβολίες μου νικάει
Στις σκέψεις μου η φαντασία μου πετά
Δεν το πιστεύω όμως, πολλές φορές με ξεγελά.

Έπρεπε να ρωτήσω, την γνώμη άλλων να ζητήσω
Προχώρα μόνος σου και ότι βγει μια εμφάνιση παρθενική
Θα το επιχειρήσω ,το όνειρό μου να ικανοποιήσω
Στο σανίδι η παράσταση, θα μιλήσει στην ψυχή.

Απόψε στην σκηνή ζωντανεύουν τα όνειρά μου
Σβήσανε τα φώτα πλημμυρίζει η καρδιά μου
Στην πλατεία φοβερή, απλώνεται η ησυχία
Καινούργια η παράσταση, προσμονή και ανησυχία.

Χειροκροτούν, απόψε αγάπησα τους ανθρώπους
Στο χαρτί και στην σκηνή σφράγισα τους κόπους
Καλοί οι ηθοποιοί επάνω στην σκηνή
Έδωσαν τα πάντα με μια καρδιά με μια ψυχή.

Συγχαρητήρια , στο τέλος περνάνε από μπροστά μου
Χειραψίες χαμόγελα ημέρα γιορτινή
Κάτι ανεξήγητο μέσα μου φτερουγίζει
Η ΄΄ανοιξιάτικη βροχή΄΄ την ψυχή μου δροσίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου