Τετάρτη 27 Μαρτίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/3/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (27/3/2019)
    «Το μήνυμά σας δεν στάλθηκε, επειδή περιλαμβάνει περιεχόμενο που έχει αναφερθεί ως προσβλητικό από άλλους χρήστες του Facebook.» Αυτό μου έστειλε το φεσιμπούκι, όταν προσπάθησα να δημοσιεύσω κάποια θέματα. Περισσότερα, αύριο!
----------------------------------------------------
    Αυτή και αν είναι είδηση! Αποχώρησε από το Σουρβάιβερ ο Ογκουνσότο! Και κλάμμα οι… «φάν»… Τι θα γίνει χωρίς Ογκουνσότο; Ο Πατρίκ ήταν μια κάποια λύση….
----------------------------------------------------
    5ος προπονητής για φέτος στον Ηρακλή (ποδόσφαιρο). Άντε, να τους εκατοστήσουμε! Ακόμα έναν, προλαβαίνουμε! Από υποψήφιοι ανόδου ( λογω ονοματος…) τώρα είναι σε θέση… υποβιβασμού!!!. Και άλλες ομάδες έπαθαν «στραπάτσο» από οικονομικά και αγωνιστικά θέματα, όμως, όταν προσπάθησαν σωστά, επανήλθαν. Την ομάδα του Χατζηπαναγή δεν πρόκειται να την δούμε ποτέ, όμως ας δούμε τουλάχιστον την ομάδα του Παντελίδη, που την διέκρινε το πάθος και η συνοχή. Όμως, και αυτή την διέλυσαν! Στο τέλος, εάν σωθούμε, θα πανηγυρίζουν για το κατόρθωμα να παραμείνουμε στην Β΄ Εθνική…. Και ύστερα, με ρωτούν γιατί έχω 4 χρόνια να πάω στο Καυταντζόγλειο. Να πάω να κάνω ΤΙ;;; Άσε που υπάρχει και θέμα πίεσης, και μπορεί να «πέσει» και κανένα εγκεφαλικό……
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου