Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

ΤΑ ΑΓΓΙΧΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΤΑ ΑΓΓΙΧΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης 
Κάθε πανσέληνο τα σεληνόφωτα νερά μονάχος αντικρίζω
Καπνίζω και σιωπώ αφηρημένος, ένα τραγούδι ψιθυρίζω
Για τα άγγιχτα λουλούδια των ονείρων μου υποφέρω κάθε νύχτα
Να αλαφρώσω θέλω να ξαναγεννηθώ μα την αλήθεια.

Την άνοιξη μου καρτερώ την ζωή να χρωματίσω
Με την πανσέληνο ως οδηγό, τα άγγιχτα λουλούδια να αναστήσω
Τα κρύβω μέσα μου κακόβουλα μάτια μην τα δούνε
Με την πανσέληνο τα ποτίζω μήπως και μου μαραθούνε.

Και όταν φθάσει η Άνοιξη φωτολουσμένη γελαστή
Ανθισμένος Απρίλης, σκέψεις στο νου μου η γιορτή
Τα άγγιχτα λουλούδια των ονείρων φοβάμαι ότι θα ματιαστούνε
Θα τρέξω κοντά τους με καρδιοχτύπι για να δω τι άραγε ποθούνε.

Μου τα πάτησαν την ώρα που ανθούσαν και πέθαναν
Με δάκρυ τα πότισα αλλά ζωντανά δεν έμειναν
Τα άγγιχτα λουλούδια κοντά στο φως του Απρίλη
Οι ελπίδες μου χάθηκαν κοντά στις Άνοιξης τα χείλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου