Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/3/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (22/3/2019)
    Σήμερα, δεν έχετε παράπονο! ΚΑΙ αναδρομικά, ΚΑΙ Τουρκία, ΚΑΙ Σκοπιανό, ΚΑΙ στρατιωτικά, έ, τι άλλο θέλετε; Και δεν είναι μόνο αυτά, «απ’ όλα έχει ο μπαχτσές»….
----------------------------------------------------
    Αυτό είναι που λέμε πως όλες οι περιπτώσεις δεν είναι ίδιες. Η καθαρίστρια του Βόλου, πλαστογράφησε (τι πλαστογράφησε, αλλαγή μιάς χρονιάς ήταν) απολυτήριο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, για να προσληφθεί σαν ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ, και ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΑΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ. Η άλλη από την Κρήτη, ενώ ήταν καθαρίστρια, πλαστογράφησε απολυτήριο ΛΥΚΕΙΟΥ, και κατέλαβε ανώτερη θέση ΔΕ! Στα βήματα της Νοτοπούλου βάδιζε, αλλά… την έπιασαν! Πάλι καλά….
----------------------------------------------------
    Αυτή η βιτρίνα με μοντέλα ( κούκλες) άνδρες με κοιλίτσα ( ή… κοιλάρα!) πολύ μου άρεσε, και πρέπει να την επισκεφθώ! Γιατί, δεν προβλέπω η δική μου… κοιλίτσα ( τρόπος του λέγειν…) να φύγει και ο Ανδρέας να ξαναγίνει… «σπαθάτος», όπως λέει και το λαϊκόν άσμα….
----------------------------------------------------
    Έριξε το αυτόφωρο, δέκα μήνες με τριετή αναστολή στον πατέρα που κλείδωσε το 8χρονο παιδί του σε εξωτερική τουαλέτα και … έφυγε. Κακώς, πολύ κακώς! Οι ποινές, πρέπει να αποκτήσουν και πρωτοτυπία, για να είναι πιο ουσιαστικές. Θα έπρεπε, τόσο τον πατέρα, όσο και την μάνα ( μάνα;;;;; ) να τους κλειδώσουν για δυό μήνες , χωριστά, σε εξωτερικές τουαλέτες, με μόνο ψωμί και νερό. Τότε, σίγουρα ΘΑ ΕΒΑΖΑΝ ΜΥΑΛΟ!
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου