Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/3/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (19/3/2019)
    Προσπάθησα να καταλάβω τι σημαίνει «ολιγαρκής αφθονία», η νέα «κοτσάνα» του «Πινόκιο». Και αφού το βασάνισα αρκετά, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα. Έστω, ότι το αντικείμενο είναι η τροφή. Σε μια χώρα, υπάρχουν άφθονα χαρούπια, μανταρίνια και ελιές. Ο λαός είναι ολιγαρκής, και τρέφεται μόνο με αυτά, που είναι άφθονα. Τα υπόλοιπα τρόφιμα τα αγνοεί, ή τα ξέρει μόνο από φωτογραφίες…. Αυτός λοιπόν, είναι ο ορισμός της…. «ολογαρκούς αφθονίας»… Φυσικά, υπάρχει και άλλο παράδειγμα, πολύ κοντινό μας. Στην Ελλάδα! Στην πολιτική! Μάθαμε να μην έχουμε μεγάλες απαιτήσεις από τους πολιτικούς μας, επειδή είναι όλοι «στο μείον». Όμως, έχουμε άφθονους από δαύτους. Έ, αυτό είναι το… «ολιγαρκής αφθονία» και πάλι.
----------------------------------------------------
    ΕΙΔΗΣΗ! Έπεσε η Μαρινέλα από τα σκαλιά στη σκηνή, και πήγε Νοσοκομείο! Η υπόθεση ξεπερνά τα όρια της γελοιότητας. Εντάξει, η Μαρινέλα ΗΤΑΝ μια από τις κορυφαίες ( ίσως και η κορυφαία) τραγουδίστριες της Ελλάδος. Όμως…. ΗΤΑΝΕ! Τώρα στα 80φέυγα της, τι θέλει και εμφανίζεται στην πίστα; Μέχρι και η Σαπουντζάκη σταμάτησε… Κάποιος πρέπει να της θυμίσει πως «ο γέρος ( και η γριά…) θα πάει ή από πέσιμο, ή από χέ@@μο»!
----------------------------------------------------
    Έχω μείνει πολύ πίσω! Στο πόρτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου μου, έχω τον «εξοπλισμό γηπέδου» μου, που είναι ένα κασκόλ, ένας σκούφος, μια ομπρέλα μικρή, ένα ψιλό αδιάβροχο, ένα μπουφάν «ADIDAS» (δεν περνάει τίποτα….) και ένα μαξιλαράκι. Ευτυχώς που δεν πηγαίνω πλέον ( από απογοήτευση για την ομάδα μου και το ποδόσφαιρο γενικώς…) γιατί θα έπρεπε να τον αντικαταστήσω με μία κουκούλα, ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο, ένα μικρό γκλόπ, δυό φωτοβολίδες, τρία καπνογόνα, μια αντιασφυξιακή μάσκα και ένα μαχαίρι. Νέοι καιροί, νέα ήθη, στα οποία πρέπει να … προσαρμοστούμε!
----------------------------------------------------
    Σας προτρέπω να επισκεφθείτε το μπλόκ του Συνδέσμου εα Αξιωματικών Τάξεως ΣΣΕ 1973, στο λίνκ: Αφιέρωμα στον Λάζαρο.   για να δείτε μια ειδική ανάρτηση:
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

1 σχόλιο:

  1. Θαυμασμός για το Λάζαρο και την αναγενημενη νεανική φλόγα, αλλά και για το φίλο Γιώργο που η δράση του μετά την αποστρατεία έχει προκαλέσει τον θαυμασμό μου και όλων φαντάζομαι των συμμαθητων... Να είσαστε καλά όλοι οι δραστήριοι συμμαθητές του Ανδρέα συμπεριλαμβανομένου βεβαίως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή