Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/3/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/3/2019)
    Μετά από πολύ μεγάλη σκέψη, εν όψει των Αυτοδιοικητικών και Ευρωπαϊκών εκλογών, αποφάσισα ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΑΛΩ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ από το μπλόκ. Άσχετα, εάν πρόκειται για γνωστούς, συγγενείς και φίλους. Και αυτό, γιατί δεν είμαι διατεθειμένος να προβάλω θέματα στα οποία δεν συμφωνώ, ούτε να υποδείξω σε οποιονδήποτε, ποιόν να ψηφίσει και ποιόν όχι. Δεν θέλω να υποτιμώ την νοημοσύνη κανενός! Μπορεί κάποιοι φίλοι να στεναχωρηθούν λίγο, όμως θέλω να καταλάβουν και τη δική μου θεση.
----------------------------------------------------
    Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί γίνεται από κάποιους «κακός χαμός» με το θέμα των νέων ταυτοτήτων, όταν εκδοθούν. Λένε πως περιλαμβάνουν όλα τα στοιχεία μας, τόσο γραμένα, όσο και στο ηλεκτρονικό τσίπ. Το κακό, δεν είναι αυτό. Το κακό, είναι πως δεν περιλαμβάνεται το «ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ», απαραίτητο κατά τη γνώμη μου. Στο υλοποιούμενο σταδιακά πλαίσιο της «άθρησκης κοινωνίας», με το λαϊκίστικο σκεπτικό πως θρησκεία αλλάζεις όποια ώρα θέλεις. Όμως, και φύλο μπορείς να αλλάξεις ( εγχείρηση), και ονοματεπώνυμο ( ληξιαρχείο), και φωτογραφία ( πλαστική εγχείρηση). Υπάρχει μεγάλη διαφορά;
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου