Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (17/3/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (17/3/2019)
    Εχθές, κατέβηκα στο κέντρο για βόλτα, και πέρασα από ένα παλαιοβιβλιοπωλείο που λειτουργεί από την δεκαετία 80. Έψαχνα διάφορα τεύχη «ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ ΧΑΡΑ», που μου λείπουν, αν και λημουν σίγουρος πως δεν θα έβρισκα. Και δεν βρήκα, αφού η πόλη είναι πολύ φτωχή σε αυτό το θέμα, σε σχέση με την Αθήνα. Βρήκα όμως, τεύχη του «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ» του 1954 και 55, αμεταχείριστα! Βλέποντας την ανταπόκριση που είχαν οι δημοσιεύσεις από το ημερολόγιο του 1948, τα πήρα, και από εδώ και για αρκετό καιρό, θα έχουμε επιλεγμένες δημοσιεύσεις από αυτά. Ελπίζω να ενδιαφέρουν….
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου