Πέμπτη 31 Μαΐου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/5/2018)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (31/5/2018)
Ανδρέας
    Τελικά, πόσα θέλουν για να μας τρελάνουν; Από την μια διαβάζουμε τυμπανοκρουσίες πως οι Αμερικανοί έκαναν «εμπάρκο» για τα F-35 της Τουρκίας, και από την άλλη διαβάζουμε πως «δεν τρέχει τίποτα» και τα δύο πρώτα θα παραδοθούν στις 21 Ιουνίου 2018! Εάν βγάλετε εσείς συμπέρασμα, πέστε μου, να καταλάβω και εγώ. Μήπως έχουμε… «ευσεβείς πόθους»;
--------------------------------------
    Φαίνεται πως μερίδα ( ελπίζω) πολιτικών, θεωρεί πως οι γραμματείς τους είναι για να τις… «πηδάνε»! Εκτός και εάν προσλαμβάνουν γραμματείς τις γκόμενές τους. Μερικοί μάλιστα, για να τις έχουν πιο κοντά, τις κάνουν και Γ.Γ.Υπουργείων ( ή κάτι παρόμοιο) όταν έχουν οι ίδιοι το υπουργείο, και εκτιμώντας τις «κλινικές αρετές» τους, τις αναβαθμίζουν μέχρι… ( να μην συνεχίσω, γιατί θα αναγκαστώ να αναφερθώ σε γνωστό… κομψευόμενο του ΣΥΡΙΖΑ που έχει κόμπλεξ με το ύψος του και στις φωτογραφίες σηκώνεται στις μύτες για να φαίνεται πιο… ψηλός! )
--------------------------------------
    Δεν το κατάλαβα αυτό που λέει ο «Ποτάμιας» , πως ο Φράγκος  είναι ο ηθικός αυτουργός για το «ξύλο» που κόντεψε να φάει ο Μπουτάρης ( ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΦΑΕΙ, δεν έφαγε!) Δηλαδή, φταίει ο Φράγκος  και όχι οι καλαμακείες που βγαίνουν από το στόμα του Μπουτάρη, όποτε το ανοίγει; Έ, ρε Φραγκούλη, σε φοβούνται… Μόνο που είσαι Παοκτσής, γαμώτο!
--------------------------------------
    Πρίν καλά – καλά πιώ τον καφέ μου, να σου το τηλέφωνο: «Ντρίννννν!» Ένας φίλος, με περιπαικτική διάθεση, μου λέει: «Καλά, ρε Ανδρέα, γιατί κακολογείς τα κορίτσια που πάνε να δουλέψουν στη Μύκονο και τα λές «πουτάνες»; Με την σημερινή ανεργία δεν βλέπεις τι γίνεται; Μια δουλειά ψάχνουν και αυτά…» Κάθησα και το σκέφτηκα λιγάκι, και είδα πως είχε δίκιο. Κακώς τις χαρακτήρισα «πουτάνες» Αυτές, είναι απλώς «τσούλες» που πουτανοφέρνουν….


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου