Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Στίχοι από λαϊκά τραγούδια που δεν θα πιστεύεις ότι υπάρχουν



Στίχοι από λαϊκά τραγούδια που δεν θα πιστεύεις ότι υπάρχουν
    Ότι τύπος και να είσαι, μια βραδιά σε ελληνικό σκυλάδικο πρέπει να τη ζήσεις. Φώτα νέον, λουλουδούδες υπερπαραγωγή, καλσόν διχτυωτό, και άσματα διαχρονικά και με στίχο καταπέλτη. Τα σκυλάδικα έχουν ξεχωριστή θέση στην ελληνική νύχτα και τους αποδίδουμε φόρο τιμής.
    Βάλε ουισκάκι, όχι όποιο να είναι, αυτό με το άλογο που κάνει σούζα, γέμισε το μπολ με φυστίκια, τασάκι μεταλλικό, τσιγάρο χωρίς φίλτρο και καλή ακρόαση. Σου γράφουμε και τους στίχους, να μη φαίνεται ότι δεν τους ξέρεις!
    Διαβάστε μερικούς στίχους από τραγούδια που μπορείτε να απολαύσετε πετώντας γαρδένιες....
Θα 'θελα να 'μουν η κουμπάρα σου και να λικνίζομαι στη μπάρα σου...
Μωρό μου πνέω τα λοίσθια, για τα γλυκά σου οπίσθια...
Όλη αγάπη μου κάνουμε σφάλματα, ήσυχα κάθονται μόνο τα αγάλματα...
Έρωτα μου τοκογλύφε, γλείφε το κορμί μου γλείφε...
Σε βρίσκω πολύ κύριο, αλλά περνάω κλιμακτήριο...
Αν θέλεις να ανοίξουν της καρδούλας μου οι πόρτες, βγάλε όλα τα ρούχα σου εκτός, εκτός από τις μπότες...
Θέλω να σε πάρω από πίσω, να δω που μένεις, να ρθω να σου μιλήσω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου