Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ



ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ
Λαζαρος-Κίμων Μπερβερίδης
Δως μου φτερά να πετάξω ψηλά, στο φεγγάρι
Δως μου φιλιά να βρεθώ στις καρδιάς, το λιμάνι
Έλα κοντά μου ,στα όνειρά μου
Ραντεβού στο παλιό κρυφό το μονοπάτι
Μυστικά να βρεθώ κρυφά της χαράς σου το πάρτυ
Μοναχός δεν μπορώ να ζω μες τον χρόνο
Πως αλλιώς να σου πω στο χορό, της αγάπης τον πόνο.

Δως μου χαρά, με λουλούδια του κήπου συνήθεια
Στείλε φιλιά σε δυό χείλη γλυκά, πες αλήθεια
Έλα κοντά μου. Στα όνειρά μου
Μια φορά η καρδιά δυνατά θα αγαπήσει
Ξαναζεί ότι έχει χαθεί θα μιλήσει
Αγκαλιά και γλυκά φιλιά, θα σκορπίσει
Τα κρυφά μυστικά στο καθάριο ουρανό θα στολίσει

Έλα κοντά μου ,στα όνειρά μου
Νοσταλγώ και αγαπώ πολύ, τα καμώματά σου
Εκεί βρίσκω γιατρειά, στη ζωή, στα βιώματά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου