Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Κουβέλης: Αν μου γίνει πρόταση να μπω στην κυβέρνηση, θα το συζητήσω.



Κουβέλης: Αν μου γίνει πρόταση να μπω στην κυβέρνηση, θα το συζητήσω.
Ναι, πουλάκι μου, ‘’χαντ χαντ’’ κάνεις για να σε βάλουν στην κυβέρνηση…..
http://www.iefimerida.gr
    Ανοικτό άφησε το ενδεχόμενο συμμετοχής του στην κυβέρνηση ο Φώτης Κουβέλης, ξεκαθαρίζοντας, ωστόσο, πως δεν έχει υπάρξει ακόμα κάποια συζήτηση.
    «Δεν έχω κάνει καμία απολύτως συζήτηση με την κυβέρνηση για συμμετοχή μου σε κυβερνητικό σχήμα», είπε ο κ. Κουβέλης, προσθέτοντας πως σε περίπτωση που του γίνει πρόταση θα το συζητήσει.
    Ο κ. Κουβέλης, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1, αποκάλυψε πως συνομίλησε με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα για το Eurogroup και την αξιολόγηση, πριν από έναν μήνα.
    Μάλιστα, εξέφρασε την πεποίθηση πως στο προσεχές Eurogroup θα κλείσει η πρώτη αξιολόγηση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου