Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

‘’ΔΥΟ ΣΤΑ …ΓΡΗΓΟΡΑ !



‘’ΔΥΟ ΣΤΑ …ΓΡΗΓΟΡΑ !
ΤΙ ΕΒΛΕΠΕ Η ΓΙΑΓΙΑ
      Είναι μία γιαγιά στο σπίτι της  και βλέπει από το παράθυρό της έναν τύπο στον κήπο της ο οποίος
  την παίζει ασταμάτητα. Παίρνει λοιπόν τηλέφωνο στην αστυνομία και λέει:
  - Κύριε αστυνομικέ ελάτε γρήγορα. Είναι ένας ανώμαλος  νεοδημοκράτης στον κήπο μου και
 την παίζει ασταμάτητα
    Ο αστυνομικός   επειδή καταλαβαίνει ότι πρόκειται για γιαγιά και μπορεί  να υπερβάλλει της κάνει την εξής ερώτηση:
  ... - Καλά, το γεγονός ότι την παίζει το βλέπετε και σας  πιστεύω. Το ότι πρόκειται για νεοδημοκράτη πώς το καταλάβατε;
      Και η γιαγιά με τη μεγαλύτερη φυσικότητα του απαντάει:
  -
Αν ήταν της κυβέρνησης θα μας γαμούσε κιόλας!
ΟΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΙ
    Είναι  ένα  Κινεζάκι,  ένα  Αμερικανάκι,  και  ένα  Ελληνόπουλο  και  συζητούν.
    Λέει, λοιπόν, το Κινεζάκι :
Καλά μιλάμε, ο πατέρας μου δουλεύει εκατό χιλιόμετρα από δω, αλλά με το καινούριο τρένο, 3:00 σχολά και 3:02 το τραπέζι είναι στρωμένο!
    «Καλό  »,  λέει  το  Αμερικανάκι,  «  αλλά  εμένα  ο  πατέρας  μου  δουλεύει στη  NASA,  ξέρετε  και  με  τον  καινούριο  πύραυλο,  δουλεύει  στο  Φεγγάρι και 2:00 σχολά, 4:00 το τραπέζι είναι στρωμένο»!
    «Τι μου λέτε ρε », λέει το Ελληνόπουλο. «Εμένα ο πατέρας μου είναι δημόσιος υπάλληλος. Σχολά 3:00 και στις 2:30 έχουμε ήδη φάει…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου