ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
3.Τα αίτια της τουρκικής λυκοφιλίας
Γράφει ο Ιωάννης Ασλανίδης
«Μακριά
από Τούρκο φίλο». Την φράση αυτή την άκουσα το χειμώνα του 1963 στο ΒΕΝΚΕΝ
της Ελβετίας από το ΜΕΤΡ του Εστιατορίου του ξενοδοχείου στο οποίο μέναμε.
Τότε, νέος Υπολ/γος εκπαιδευτής χιονοδρόμος, υπηρετούσα στο Στρατιωτικό Κέντρο Εκπαίδευσης ορεινού Αγώνα και
χιονοδρομιών Ολύμπου. Την εποχή εκείνη η υπηρεσία έστειλε για
μετεκπαίδευση εξ (6) εκπαιδευτές Υπολοχαγούς μεταξύ των οποίων και την
ταπεινότητα μου.
Θα προσπαθήσω παρακάτω να τεκμηριώσω την φράση αυτή, χωρίς βέβαια συλλήβδην να καταδικάσω όλο τον Τουρκικό λαό.
Το πρόβλημα με τους Τούρκους είναι η ιστορία των. Η ελεεινή τουρκική προπαγάνδα αλλοίωσε την παιδεία του Τουρκικού λαού δημιουργώντας μια φανταστική πανάρχαια προέλευσή των, εις βάρος των γειτονικών εθνών και ότι ενώ είναι καλός γείτονας, υφίσταται πάντοτε επιθέσεις και αδικίες.
Οι Τούρκοι ήλθαν στην Μ. Ασία, και εγκαταστάθηκαν στην περιοχή Αδάνων του 11ου μ.Χ. αιώνα από τα υψίπεδα του Τουρκεστάν. Λαός νομαδικός, ήλθαν σε δύο μεγάλα κύματα, πρώτα οι Σελτσουκίδες Τούρκοι και έπειτα οι Οθωμανοί. Μέχρι τότε κανένας ιστορικός, ούτε ακόμη και Ρωμαίος, αναφέρει κάπου περί τουρκικού κράτους ή έθνους. Οι Τούρκοι ενεφανίσθησαν μετά την ήττα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας από τους Σελτσούκους Τούρκους στην μάχη του Μυριοκέφαλου της Φρυγίας (Μάντζικερ) το 1176 μ.Χ. Η μάχη αυτή δια του αποτελέσματος καθόριζε πλέον την τύχη της Μ. Ασίας, την οποία ήτο αδύνατον να προασπίσει το Βυζάντιο.
Μετά την επανάσταση των Νεότουρκων και αμέσως μετά την Σύσταση της Τουρκικής Δημοκρατίας, ενεφάνη η μηδενική Ιστορική, επιστημονική, πνευματική και κοινωνική παρουσία του νέου τουρκικού κράτους. Διότι μέχρι τότε η τουρκική ιστορία εκτός από καταστροφές, λεηλασίες, σφαγές και γενοκτονίες δεν είχε να παρουσιάσει τίποτε.
Τότε, ο Κεμάλ Ατατούρκ το 1930 συγκρότησε επιτροπή τουρκικής Ιστορικής Έρευνας, η οποία άρχισε να εργάζεται υπό τις οδηγίες του ιδίου. Το 1932 επραγματοποιήθη το Πρώτο Τουρκικό Ιστορικό Συνέδριο, συνερχόμενο έκτοτε ανά 4ετία. Η Επιτροπή αυτή μετά από μακροχρόνιες διαδικασίες, συνέλαβε στην διαμόρφωση Τουρκικής Ιστορικής Θέσεως εξ 11 Βασικών Σημείων. Αυτή θεμελιωμένη σε ιστορικοφανές φυλετικών παραγόντων, κατέστη επίσημο κρατικό Δόγμα, διέπον πλέον την εκπαίδευση και την προπαγάνδα του Τουρκικού λαού. Στοιχειωδώς επισημαίνω ορισμένα τμήματα του διαμορφωθέντος κατ’ αυτόν τον τρόπο Τουρκικού Ιστορικού Δόγματος:
- Οι Τούρκοι δεν ανήκουν στην κίτρινη ή την μογγολική φυλή, αλλά στην λευκή.
- Είναι ένας των βραχυκέφαλων και αλπικών λαών, οι οποίοι μεταναστεύσαντες από την κοιτίδα των, του Ανατολικού Τουρκεστάν, κυριαρχούν στην κεντρική, νότιο και ανατολική Ευρώπη.
- Από τους Τούρκους προέρχονται όλοι οι πολιτισμοί (Αιγύπτου, Ελλάδος, Ινδίας, Κίνας και Μεσοποταμίας).
- Εις ότι αφορά τον Ελληνικό Πολιτισμό δεν είναι ανεξάρτητος, είναι απόγονος του Αιγιακού πολιτισμού, ο οποίος εδημιουργήθη στην Ανατολία μετά από επαφή με τον Χετιτικό και Τουρκικό πολιτισμό.
- Οι Πελασγοί ήσαν μια φυλή συγγενής προς τους Τούρκους της Ανατολίας, οι δε Έλληνες ένα μικρό μέλος της μεγάλης τουρκικής οικογένειας.
- Η πρώτη ομιλούμενη γλώσσα δημιουργήθηκε δια μετατροπής της ηλιακής ενέργειας εις ήχο, από τους Τούρκους της κεντρικής Ασίας, οι οποίοι μεταναστεύσαντες ανά τον κόσμο, δημιούργησαν τις υπόλοιπες γλώσσες κ.λπ.
Το πρόβλημα λοιπόν της γείτονος χώρας είναι ότι, αυτά διδάσκεται και μ’ αυτά γαλουχείται. Και όχι μόνο αυτό από το 1980, διδάσκονται στα σχολεία «Γνώσεις Εθνικής Ασφάλειας» από Τούρκους Αξιωματικούς, βάσει προγράμματος του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και όχι του Υπουργείου Παιδείας.
Με τα πρόσφατα γεγονότα, είναι πολύ προβληματισμένος ο Έλληνας πολίτης, δυστυχώς δεν ελπίζει πλέον στην βελτίωση των σχέσεων μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας, που είναι εις βάρος και των δύο Λαών.
Η Επανάληψη ύστερα από μεγάλο διάστημα, των προκλητικών παραβιάσεων του Ελληνικού εναερίου χώρου, με συνεπακόλουθο τις αναχαιτίσεις και αερομαχίες Ελληνικών και Τουρκικών Μαχητικών, διαλύουν τις ψευδαισθήσεις των Ελλήνων, που πίστευαν ότι, τώρα που ο κ. Ερτογάν επέβαλε την απόλυτη επικυριαρχία του και επί του Στρατού, θα μειώνονταν τέτοιου είδους επικίνδυνες προκλήσεις, που δημιουργούν προϋποθέσεις σοβαρού και επικίνδυνου θερμού επεισοδίου.
- Επίσης, άλλο ένα ανησυχητικό των σκέψεων και προθέσεων του κ. Ερτογάν είναι ότι, σκοπεύει να οργανώσει μεγάλη προσευχή στην Αγία Σοφία με προσκεκλημένους ηγέτες και προσωπικότητες από τον Ισλαμικό κόσμο, για την επέτειο της Άλωσης της Πόλεως στις 30 Μαΐου που είναι Παρασκευή. Μία τέτοια κίνηση θα πυροδοτήσει αντιδράσεις στο εσωτερικό της Τουρκίας από τους Ευρωπαϊστές και αφετέρου θ’αποτελέσει πρόκληση, η πρωτοφανής προσπάθεια αυτή της Τουρκίας, αλλοίωσης της Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς, με κίνητρα Θρησκευτικά.
Ο δρόμος της Τουρκίας προς την Ε.Ε. είναι πολύ μακρύς και για εμάς η φιλία προς την γείτονα είναι πάντοτε με το όπλο παραπόδα.
Θα προσπαθήσω παρακάτω να τεκμηριώσω την φράση αυτή, χωρίς βέβαια συλλήβδην να καταδικάσω όλο τον Τουρκικό λαό.
Το πρόβλημα με τους Τούρκους είναι η ιστορία των. Η ελεεινή τουρκική προπαγάνδα αλλοίωσε την παιδεία του Τουρκικού λαού δημιουργώντας μια φανταστική πανάρχαια προέλευσή των, εις βάρος των γειτονικών εθνών και ότι ενώ είναι καλός γείτονας, υφίσταται πάντοτε επιθέσεις και αδικίες.
Οι Τούρκοι ήλθαν στην Μ. Ασία, και εγκαταστάθηκαν στην περιοχή Αδάνων του 11ου μ.Χ. αιώνα από τα υψίπεδα του Τουρκεστάν. Λαός νομαδικός, ήλθαν σε δύο μεγάλα κύματα, πρώτα οι Σελτσουκίδες Τούρκοι και έπειτα οι Οθωμανοί. Μέχρι τότε κανένας ιστορικός, ούτε ακόμη και Ρωμαίος, αναφέρει κάπου περί τουρκικού κράτους ή έθνους. Οι Τούρκοι ενεφανίσθησαν μετά την ήττα της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας από τους Σελτσούκους Τούρκους στην μάχη του Μυριοκέφαλου της Φρυγίας (Μάντζικερ) το 1176 μ.Χ. Η μάχη αυτή δια του αποτελέσματος καθόριζε πλέον την τύχη της Μ. Ασίας, την οποία ήτο αδύνατον να προασπίσει το Βυζάντιο.
Μετά την επανάσταση των Νεότουρκων και αμέσως μετά την Σύσταση της Τουρκικής Δημοκρατίας, ενεφάνη η μηδενική Ιστορική, επιστημονική, πνευματική και κοινωνική παρουσία του νέου τουρκικού κράτους. Διότι μέχρι τότε η τουρκική ιστορία εκτός από καταστροφές, λεηλασίες, σφαγές και γενοκτονίες δεν είχε να παρουσιάσει τίποτε.
Τότε, ο Κεμάλ Ατατούρκ το 1930 συγκρότησε επιτροπή τουρκικής Ιστορικής Έρευνας, η οποία άρχισε να εργάζεται υπό τις οδηγίες του ιδίου. Το 1932 επραγματοποιήθη το Πρώτο Τουρκικό Ιστορικό Συνέδριο, συνερχόμενο έκτοτε ανά 4ετία. Η Επιτροπή αυτή μετά από μακροχρόνιες διαδικασίες, συνέλαβε στην διαμόρφωση Τουρκικής Ιστορικής Θέσεως εξ 11 Βασικών Σημείων. Αυτή θεμελιωμένη σε ιστορικοφανές φυλετικών παραγόντων, κατέστη επίσημο κρατικό Δόγμα, διέπον πλέον την εκπαίδευση και την προπαγάνδα του Τουρκικού λαού. Στοιχειωδώς επισημαίνω ορισμένα τμήματα του διαμορφωθέντος κατ’ αυτόν τον τρόπο Τουρκικού Ιστορικού Δόγματος:
- Οι Τούρκοι δεν ανήκουν στην κίτρινη ή την μογγολική φυλή, αλλά στην λευκή.
- Είναι ένας των βραχυκέφαλων και αλπικών λαών, οι οποίοι μεταναστεύσαντες από την κοιτίδα των, του Ανατολικού Τουρκεστάν, κυριαρχούν στην κεντρική, νότιο και ανατολική Ευρώπη.
- Από τους Τούρκους προέρχονται όλοι οι πολιτισμοί (Αιγύπτου, Ελλάδος, Ινδίας, Κίνας και Μεσοποταμίας).
- Εις ότι αφορά τον Ελληνικό Πολιτισμό δεν είναι ανεξάρτητος, είναι απόγονος του Αιγιακού πολιτισμού, ο οποίος εδημιουργήθη στην Ανατολία μετά από επαφή με τον Χετιτικό και Τουρκικό πολιτισμό.
- Οι Πελασγοί ήσαν μια φυλή συγγενής προς τους Τούρκους της Ανατολίας, οι δε Έλληνες ένα μικρό μέλος της μεγάλης τουρκικής οικογένειας.
- Η πρώτη ομιλούμενη γλώσσα δημιουργήθηκε δια μετατροπής της ηλιακής ενέργειας εις ήχο, από τους Τούρκους της κεντρικής Ασίας, οι οποίοι μεταναστεύσαντες ανά τον κόσμο, δημιούργησαν τις υπόλοιπες γλώσσες κ.λπ.
Το πρόβλημα λοιπόν της γείτονος χώρας είναι ότι, αυτά διδάσκεται και μ’ αυτά γαλουχείται. Και όχι μόνο αυτό από το 1980, διδάσκονται στα σχολεία «Γνώσεις Εθνικής Ασφάλειας» από Τούρκους Αξιωματικούς, βάσει προγράμματος του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και όχι του Υπουργείου Παιδείας.
Με τα πρόσφατα γεγονότα, είναι πολύ προβληματισμένος ο Έλληνας πολίτης, δυστυχώς δεν ελπίζει πλέον στην βελτίωση των σχέσεων μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας, που είναι εις βάρος και των δύο Λαών.
Η Επανάληψη ύστερα από μεγάλο διάστημα, των προκλητικών παραβιάσεων του Ελληνικού εναερίου χώρου, με συνεπακόλουθο τις αναχαιτίσεις και αερομαχίες Ελληνικών και Τουρκικών Μαχητικών, διαλύουν τις ψευδαισθήσεις των Ελλήνων, που πίστευαν ότι, τώρα που ο κ. Ερτογάν επέβαλε την απόλυτη επικυριαρχία του και επί του Στρατού, θα μειώνονταν τέτοιου είδους επικίνδυνες προκλήσεις, που δημιουργούν προϋποθέσεις σοβαρού και επικίνδυνου θερμού επεισοδίου.
- Επίσης, άλλο ένα ανησυχητικό των σκέψεων και προθέσεων του κ. Ερτογάν είναι ότι, σκοπεύει να οργανώσει μεγάλη προσευχή στην Αγία Σοφία με προσκεκλημένους ηγέτες και προσωπικότητες από τον Ισλαμικό κόσμο, για την επέτειο της Άλωσης της Πόλεως στις 30 Μαΐου που είναι Παρασκευή. Μία τέτοια κίνηση θα πυροδοτήσει αντιδράσεις στο εσωτερικό της Τουρκίας από τους Ευρωπαϊστές και αφετέρου θ’αποτελέσει πρόκληση, η πρωτοφανής προσπάθεια αυτή της Τουρκίας, αλλοίωσης της Ελληνικής, Ευρωπαϊκής και Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς, με κίνητρα Θρησκευτικά.
Ο δρόμος της Τουρκίας προς την Ε.Ε. είναι πολύ μακρύς και για εμάς η φιλία προς την γείτονα είναι πάντοτε με το όπλο παραπόδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου