Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1263

ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ 1263
Αγαπητοί μου φίλοι
    Με ιδιαίτερη ικανοποίηση, παρατήρησα ότι η επισκεψιμότητα στο ΜΠΛΟΚ έχει αυξηθεί θεαματικά, και από 50 περίπου επισκέψεις την ημέρα στις αρχές του έτους, φτάσαμε στις 1500 καθημερινά.
    Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους, που με βοηθάνε στέλνοντάς μου διάφορα θέματα, από τα οποία και έχω την δυνατότητα να επιλέγω όχι τα καλύτερα, αλλά αυτά που ταιριάζουν στις προδιαγραφές ( και τις γνώσεις μου, που δεν είναι απεριόριστες ) και να τα δημοσιεύω.
    Φυσικά, ψάχνω και μόνος μου, για να ανακαλύψω θέματα που πιθανολογώ ότι ενδιαφέρουν.
    Έτσι, απερίφραστα μπορώ να πώ, ότι το ΜΠΛΟΚ αυτό, δεν είναι μόνο δικό μου, αλλά είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ, όλων όσων βάζουν και το παραμικρό λιθαράκι στην προσπάθεια. Άλλωστε, άλλη βοήθεια δεν έχω, λειτουργώ μόνος προσπαθώντας να βελτιώσω ό τι μπορώ.
    Πολλοί φίλοι, με ρώτησαν γιατί δεν δημοσιεύω τα σχόλια των αναγνωστών. Να σας πώ  γιατί. Είδα σε άλλα μπλόκ τα σχόλια στις δημοσιεύσεις και έφριξα με αυτά που διάβαζα. Μερικές σοβαρές παρατηρήσεις, και πλήθος ανάρθρων κραυγών και υβριστικών σχολίων προς τους πάντες. Δεν έχω το χρόνο να ελέγχω τα σχόλια και να δημοσιεύω κάποια από αυτά, η ημέρα έχει μόνο 24 ώρες.
    Κάποιοι άλλοι φίλοι πάλι, με ρωτούν γιατί δεν πολιτικοποιώ περισσότερο ή απολύτως το μπλόκ.   Καταλαβαίνω ότι σε κάποιους θα άρεσε αυτό, προεξοφλώντας το είδος των τοποθετήσεων και δημοσιεύσεών μου. Οι περισσότεροι δεν θα το επικροτούσαν, και πιστεύω ότι σε αυτή τη περίπτωση, αν και σπάνιο,  αυτοί ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.
    Επομένως το μπλόκ θα συνεχίσει να λειτουργεί με αυτού του είδους το περιεχόμενο, διατηρώντας την ανεξαρτησία των ιδεών μου πάνω στα θέματα που επιλέγω, αλλά και γράφω κάπου – κάπου . Επιπλέον, θα ήταν προσβλητικό προς όλους, εάν προσπαθούσα να σας κατευθύνω, χειραγωγήσω, μυήσω ( και άλλα  παρόμοια ), προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Θα υποτιμούσα την νοημοσύνη σας, και αυτό είναι απαράδεκτο. Αρκετά υποτιμούν κάποιοι  άλλοι την δική μας.
    Και πάλι, σας ευχαριστώ ιδιαίτερα, και σας παρακαλώ να συνεχίσετε να με βοηθάτε. Απώτερους  στόχους, δεν έχω, είναι γνωστό.
    Όποιος δεν είναι στην παρέα μας, και θέλει καθημερινή πρω’ι’νή ενημέρωση  από το μπλόκ, μπορεί να μου στείλει το ε-μαιηλ  και το ονοματεπώνυμό του, για να τον συμπεριλάβω στους πίνακες αποδεκτών.
Ανδρέας
Τα σχόλια με μπλέ γράμματα και σιέλ υπογραμμιση, όπου και αν υπάρχουν, είναι δικά μου.
Η ‘’ΕΝΔΕΚΑΔΑ’’ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

1.Θεσσαλονίκη: Το λουκέτο στα Sprider Stores και το αντίο της διοίκησης στους υπαλλήλους

2. Δμος Θεσσαλονίκης, μ τ σύμφωνη γνώμη ΟΛΩΝ τν παρατάξεων, δώρησε στν σραηλιτικ κοινότητα τ βρεφοκομεο "γιος Στυλιανς" ξίας 28 κ. ερώ!

3.Ο 10λογος του «δημοκράτη» που είναι φασίστας και δεν το ξέρει

4.ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ (3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ )

5.ΞΕΧΝΑΜΕ, ΞΕΧΝΑΜΕ

6.Υποβρύχιο αναδύθηκε στην κεντρική πλατεία του Μιλάνου!

7. Οι Βρυξέλες θέλουν νέα μέτρα για να αποδεσμεύσουν τη δόση!

8.ΤΟ «ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ» ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΟ

9.Τα λασπόνερα και το μυαλό μας

10.Ποιος κλάδος των Ενόπλων Δυνάμεων είχε τις μεγαλύτερες μειώσεις;

11.ΓΕΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου