Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

11.Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ...

11.Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ...

Το έστειλε ο Γιώργος Παπαχρήστου
 Σε εξετάσεις Φυσικής στο πανεπιστήμιο ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του προφορικά και έναν έναν.
 Περνάει ο πρώτος, του λέει ο καθηγητής:
 - Eίσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε;
 Ο φοιτητής απαντάει:
 -Ανοίγω το παράθυρο.
 Οπότε του λέει ο καθηγητής:
 - Ποια η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται μετά το άνοιγμα του παραθύρου, ποια η μεταβολή της τριβής μεταξύ τρένου και γραμμών και,τέλος, ποια η νέα ταχύτητα του τρένου; O κακόμοιρος ο φοιτητής μην ξέροντας να απαντήσει κόβεται.
 Αυτό συνεχίζεται με όλους τους φοιτητές ώσπου μπαίνει ο τελευταίος, ο οποίος είναι επί πτυχίω και έχει κοπεί ήδη πολλές φορές (αυτό που λέγαμε παρελθόντων ετών).
 Του λέει ο καθηγητής:
 - Είσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε; -Βγάζω το σακάκι μου, λέει ο φοιτητής.
 Ο καθηγητής του λέει:
 -Ζεσταίνεσαι πολύ! -Ε τότε βγάζω και τη μπλούζα μου. -Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ! -Ε, βγάζω και το παντελόνι μου αν ζεσταίνομαι τόσο πολύ. -Μα, μιλάμε καίγεσαι! -Ε, τότε βγάζω και το σώβρακό μου, τι να κάνουμε! -Ωραία... Είναι κι ένας αράπης εκεί και αν το βγάλεις, θα σε γ@μήσει. Ακόμα θες να γδυθείς; -Κοιτάξτε,κύριε καθηγητά,εγώ προσπαθώ να πάρω πτυχίο εδώ και τόσα χρόνια και συνέχεια με κόβετε.
 ΟΛΟ το τρένο να με γ@μήσει, εγώ ΑΥΤΟ το γ@μημένο το παράθυρο ΔΕΝ το ανοίγω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου