Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

11.Έξυπνες ατάκες και λογοπαίγνια

11.Έξυπνες ατάκες και λογοπαίγνια 
Το χασμουρητό είναι ο τρόπος του οργανισμού να σου πει «Έχεις 15% μπαταρία».!!!
Γυρίζοντας ανάποδα το πληκτρολόγιο ανακάλυψα ότι κρατάει αρχείο με τα φαγητά που έφαγα τον τελευταίο μήνα.!!!
 Πάω να συνδεθώ στο ίντερνετ του γείτονα. Είναι κλειδωμένο και το έχει ονομάσει «Πετρέλαιο δεν έχεις και τώρα ούτε ίντερνετ, καλό χειμώνα».!!!
Οι μόνοι που αναγνωρίζουν ότι έχω πλάκα είναι οι οδοντίατροι.!!!
 Αυτό που όλη μέρα δεν σκέφτομαι τίποτα και με το που πέφτω για ύπνο σκέφτομαι τα πάντα πρέπει να σταματήσει.!!!
Το τέλειο ζευγάρι, υπάρχει μόνο σε παπούτσια.!!!
 Ντράπηκα να την κοιτάξω στα μάτια. Με τέτοια βυζιά!!!
 Μου μιλάει η γυναίκα μου. Λέει, λέει, λέει και ξανά λέει.. Κουνώ καταφατικά το κεφάλι μου. Ο χρόνος θα δείξει σε τι μαλακίες έχω συμφωνήσει..!!!
Αυτή η Max Factor, που κάνει τις βλεφαρίδες να φαίνονται  δυό φορές πιο μακριές & παχιές, ξέρετε αν βγάζει και προφυλακτικά;;;
 Καλημέρα σε όλους, εγώ σήμερα έχω τις μαύρες μου....
....μια από τη Νιγηρία και μια από το Κονγκό...
....καλά κορίτσια!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου