ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης Αντγος ε. α
Επίτιμος Δκτης της Σ.Σ.Ε.
-Είναι αλήθεια ότι, οι Έλληνες
πολιτικοί, ήταν πάντα στο στόχαστρο των επικρίσεων του Ελληνικού λαού. Και σε
διάφορες εκτιμήσεις υπολήψεως και εμπιστοσύνης κατέχουν τις τελευταίες θέσεις.
Η πολιτική είναι το (α)
και το (ω)
της Δημοκρατίας, εάν αυτή χάσει την αξία της, την οντότητα της και υπηρετείται
από ανθρώπους κατώτερους των περιστάσεων και της αποστολής των υψίστου αυτού
αξιώματος, τότε η χώρα αυτή δεν έχει μέλλον άξιο της Ιστορίας της. Έλεγαν
παλαιότερα για την τραγική μοίρα του Ελληνισμού της Μ. Ασίας, της Ανατ.
Ρωμυλίας και Θράκης, της Β. Ηπείρου κ.λ.π.
«Ότι, ο ΄Ελλην μαχητής επέτυχε στο πεδίον της Μάχης, χάθηκε από τους
πολιτικούς στις τράπεζες διαπραγματεύσεων». Τότε υπήρχε Στρατός για την εποχή εκείνη, και το σπουδαιότερο,
το Εθνικό φρόνημα των Ελλήνων και η αγάπη προς την πατρίδα, καλλιεργείτο στην
οικογένεια, στο Δημοτικό Σχολείο και μέχρι το Πανεπιστήμιο.
-Σήμερα ! ποιος θα μιλήσει για
πατρίδα, για θρησκεία, για έθνος, για υπεράσπιση της πατρίδος; Αλλοίμονο του το
λιγότερο κινδυνεύει να χαρακτηρισθεί, Σοβινιστής, Εθνικιστής, χουντικός (αυτό
πάλι που κολλάει), εχθρός της Ειρήνης και της
Δημοκρατίας. Οι πολιτικοί μας καταναλώνουν σαν κόμμα και σαν άτομα όλη
την ακμαιότατα των και την δυναμική των, τουλάχιστον στα μάτια του Ελληνικού
λαού, με ψεύδη ή και με την προπαγάνδα της μισής αλήθειας, στο πως θα
κατηγορήσουν και θα μειώσουν την πολιτική του Κυβερνώντος κόμματος και τους
πολιτικούς άνδρες του κόμματος που ευρίσκεται στην εξουσία, χωρίς κυριολεκτικά
καμία βοήθεια, συμπαράσταση, προτάσεις για καλύτερες λύσεις των προβλημάτων
μας. Η αλόγιστη αυτή κομματική αντιπαράθεση, ο λαϊκισμός και οι υψηλές κορώνες
φτηνού και άνευ αξίας περιεχομένου, με μοναδικό σκοπό την άρδευση ψήφων, που
ελάμβανε τα τελευταία τριάντα χρόνια (πλην βέβαια ολίγων πολιτικών), δυστυχώς, είχε ως αποτέλεσμα :
-Να
καταντήσουν τις Κυβερνήσεις της πατρίδος μας αδύναμες και έρμαιες των Συντεχνιών,
των δήθεν ταγών της Πατρίδος μας, και προ παντός του κεφαλαίου.
- -Να διαχωρίσουν τους εναπομείναντες ολίγους Έλληνες σε πράσινους
κόκκινους και μπλε, με αγεφύρωτα μίση πολλές φορές μεταξύ των, ώστε! Κάθε
νοήμων Έλλην πολίτης ν’ αναπολεί τα λόγια του αειμνήστου Σεφέρη: “.Όπου να γυρίσω
να κοιτάξω, η Ελλάδα με πληγώνει..”.
-Έτσι! Συνεχίζεται ο αιώνιος διχασμός
των Ελλήνων – Ανθρώπων, με την εκτός ελέγχου ρητορική αντιπαράθεση και με
ψευδεπίγραφα διλήμματα. Ουδείς ασχολείται με την ανάγκη συνθέσεως του Έλληνα “Ανατολής και “Δύσεως” που είναι το
ζητούμενο εδώ και αιώνες για τον Ελληνικό Λαό, που διαθέτει τόσα προσόντα αλλά
και πολλά ελαττώματα.
-Αξίζει τον κόπο εδώ, σε γενικές γραμμές
να εξετάσουμε την ιδιοσυγκρασία του Έλληνα-Ανθρώπου, που πιθανόν να βοηθήσει
την πολιτική εξουσία της χώρας μας και ν’αλλάξει Ρότα στην ενάσκηση του
Βουλευτικού λειτουργήματός των:
-ΠΡΩΤΟΝ: ποίος είναι ο Έλληνας.
-Ο Δικαστής Ν.
ΚΕΛΛΥ, ο οποίος μάλιστα εβραβεύθει σε παγκόσμιο διαγωνισμό για τον
χαρακτηρισμό του Έλληνα, λέγει:
-Προ του δικαστηρίου της αδεκάστου Ιστορίας,
απεκαλύφθη ο Έλλην κατώτερος των περιστάσεων,καίτοι από απόψεως διανοητικής
κατέχει πάντοτε τα πρωτεία.
-Ο
Έλλην είναι ευφυέστατος αλλά και αλαζών, δραστήριος, αλλά και αμέθοδος,
φιλότιμος. αλλά και πλήρης προλήψεων, θερμόαιμος, ανυπόμονος, αλλά και
πολεμιστής.
.Έκτισε
τον Παρθενώνα και μεθυσθεις εκ της αίγλης του, τον άφησε αργότερα να γίνει
στόχος ερίδων. Ανέδειξε τον Σωκράτη δια να τον δηλητηριάσει, εθαύμαζε τον
Θεμιστοκλή διάνατον καταδιώξει, έκτισε το Βυζάντιο για να το εκτουρκίσει,έφερε
το 21 για να το διακυβεύσει, εδημιούργησε το 1909 για να το λεισμονίσει,
εγέννησε τον Βενιζέλο για να τον δολοφονήσει, ετριπλασίασε την Ελλάδα και
παρ’ολίγον νατην κηδεύσει. Κόπτεται την μία στιγμή για την αλήθεια και την άλλη
μισεί τον αρνούμενο να υπηρετήσει το ψεύδος.
-.Ο Έλλην
είναι παράδοξο πλάσμα, ατίθασο, περίεργο, αβεβαίων διαθέσεων, εγωπαθές και
σοφόμωρον. Οικτίρατε τον, θαυμάσατέ των,αν θέλετε, ταξινομήσατε, των, αν
μπορείτε.
- ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Ν’ αναζητήσουμε τον Έλληνα-Άνθρωπο.
-Λέει ο Σεφέρης
{βραβείο νόμπελ λογοτεχνίας}, Σ’Αυτόν
τον κόσμο, που ολοένα στενεύει, ο καθένας μας χρειάζεται όλους τους άλλους.
Πρέπει να ν’ αναζητήσουμε τον άνθρωπο όπου κι’ αν βρίσκεται. Όταν στο δρόμο
προς την Θήβα, ο Οιδίπους συνάντησε την Σφίγκα και αυτή του έθεσε το αίνιγμά
της,
η απόκριση
ήταν Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Τούτη η απλή λέξη χάλασε το τέρας, έχουμε πολλά τέρατα να
καταστρέψουμε. Ας συλλογιστούμε την απόκριση του Οιδίποδα.
- ΤΡΙΤΟΝ: Η Απουσία του Θεού από την ζωή μας.
-Εάν κάποιοι δεν πιστεύουν ότι, η
μεγαλύτερη συμφορά μας είναι η απουσία του Θεού από την ζωή μας, ας προσέξουν
τι λέει ο σοφός πιστός Αυγουστίνος, σε
ανάλογη ερώτηση: “ … η ζωή μας χερίς Θεό, είναι χρόνος χωρίς άνοιξη, άνοιξη χωρίς
λουλουδια, λουλούδια χωρίς άρωμα,ημέρα χωρίς ήλιο, νύχτα χωρίς σελήνη,..’ Προσθέτουμε και εμείς σήμερα αυτοκίνητο χωρίς φρένα.
-ΤΕΤΑΡΤΟΝ: Που είναι η ανίκητη δύναμη των Ελλήνων.
-Ίσως! Η δύναμη του Έλληνα, που
αδικαιολόγητα ή σκοπίμως επί αιώνες αγνοούμε, είναι στα λόγια για την Ελλάδα,
του ΒΙΣΜΑΡΚ ΦΟΝ ΟΘΩΝ, ο οποίος είπε: “Εκ της ιστορίας
προκύπτει ότι, εάν οι Έλληνες δεν αλληλοσπαράσσονταν θα κατακτούσαν την υφήλιο. Κάτι ξέρει και αυτός.
- ΠΕΜΠΤΟΝ: Η Παιδεία μοχλός αφανισμού ενός Έθνους.
-Υπενθυμίζουμε στους θιασώτες
νεοπροοδευτικούς του Υπουργείου Παιδείας και καθηγητές μας, τις ωραιότερες και
συγκλονιστικές,γεμάτες αλήθεια, σκέψεις που διατυπώνει για το Έθνος, ο Τσέχος
διανοητής ΜΙΛΑΝ ΛΟΥΜΠ, λέει: “Για να εξαφανίσει
κανείς ένα Έθνος, του αφαιρεί πρώτα την μνήμη, καταστρέφει τα βιβλία του, την
ιστορία και την γλώσσα του. Και! Κάποιος άλλος του γράφει άλλα βιβλία, του
μεταφυτεύει άλλη παιδεία και επινοεί άλλη ιστορία. Τότε! Το Έθνος αρχίζει
σιγά-σιγά να ξεχνά, ποίο ήταν και ποιο είναι.
-Τέλος! Υπ’ όψιν ότι,είναι δυσάρεστο
να λες πάντα την αλήθεια. Το να είσαι όμως υποχρεωμένος να λες ψέματα, είναι
ότι το χειρότερο.Η κατάσταση από πολιτικής πλευράς είναι τόσο σοβαρή πλέον,
ώστε όλα τα κόμματα της δημοκρατικής νομιμότητος, πρέπει να αποφασίσουν, ποίοι
βασικοί κανόνες πρέπει να γίνουν σεβαστοί, όσο και αν πιέζονται από τους
αγανακτισμένους οπαδούς των. Η προστασία της ελευθέριας του λόγου, ανεξαρτήτως
διαφωνιών,η αποφυγή ακραίου διχαστικού κλίματος και η επιβολή του νόμου έναντι
όλων ανεξαιρέτως, είναι από τους
βασικούς θεμελιώδεις κανόνες που μπορούν να ενώσουν όλους που ανησυχούν
πράγματι για την Δημοκρατία και την ευημερία αυτού του τόπου.
-Λέει ο ΒΙΑΣ: “Αρχή άνδρα δείκνυσι”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου