Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΝΕΡΑ


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  
ΣΤΑ ΒΑΘΙΑ ΝΕΡΑ
Λάζαρος – Κίμων Μπερβερίδης
Δροσερό καλοκαιράκι
Πνέει της θάλασσας το αεράκι
Φυλάει η θάλασσα το ακρογιάλι
Του καλοκαιριού η χάρη με τα κάλλη.

Πλημμυρίζει η ψυχή μου από χαρά
Ξέχνα της λέω, της ζωής τα σκοτεινά
Όμορφες καλλίγραμμες εμπρός σου
Μιλούν τα μάτια και ο λογισμός σου.

Πλημμυρίζει η ψυχή μου από χαρά
Νιώθω να αναπηδά μια φωνή
Βούτηξε με τα λυτά της τα μαλλιά
Στα βαθιά νερά με οδηγεί.

Καλοκαίρι μου εσύ κυβερνάς την φαντασία
Μου παίρνεις όλης της ψυχής μου τον θησαυρό
Θα βουτήξω στα βαθιά να συντηρήσω μια οπτασία
Καλοκαιράκι ξεχνιέμαι κοντά σου αυτό τον καιρό.

Δροσερό καλοκαιράκι
στης θάλασσας την αγκαλιά
Μπες μες της ψυχής μου το μεράκι
Νοστάλγησα την ξενοιασιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου