Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/12/2019)


ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (6/12/2019)
    Στις εκλογές της ΕΑΑΣ που πλησιάζουν, όπως κάθε φορά, στο μπλόκ μπορούν να αναρτηθούν διαφημιστικά των υποψηφίων, εφόσον το επιθυμούν και το ζητήσουν οι ίδιοι. Τα διαφημιστικά, θα είναι χωρίς δική μου επεξεργασία, και θα αναρτώνται κατά σειρά αφίξεως. Σήμερα, έχω ένα από αυτά, το πρώτο.
------------------------------------------
   Η χτεσινή μέρα, ήταν πάρα πολύ δύσκολη, και εκνευρίστηκα πολύ. Ο λόγος είναι, πως άλλαξα «πακέτο» σταθερής και ίντερνετ, και πήγα στις οπτικές ίνες, σαν καλύτερο, πιο αξιόπιστο και πιο γρήγορο. Μέχρι να γίνουν αυτά, η ταλαιπωρία μου ήταν πολύ μεγάλη, και ακόμα το πρόβλημα δεν λύθηκε οριστικά. Να δούμε τι θα γίνει τελικά….
------------------------------------------
    Με αυτά και τα άλλα, η σημερινή ενημέρωση, γενικά, δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Επιφυλάσσομαι…
------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου