Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Ανέκδοτα με πεθερές


Ανέκδοτα με πεθερές
Το έστειλε ο Γιάννης Κόντης
    Είναι μια πλούσια πεθερά που είχε τρεις γαμπρούς. Ο ένας την αγαπούσε πολύ, ο δεύτερος λιγότερο και ο τρίτος καθόλου.
    Θέλοντας η πεθερά να δει ποιός την αγαπούσε περισσότερο αποφάσισε να πάει στη θάλασσα με τον καθένα από αυτούς.
    Πηγαίνει με τον πρώτο, μπαίνει στην θάλασσα και κάνει πως πνίγεται. Τότε ο γαμπρός της τρέχει να την σώσει. 
    Την επόμενη ημέρα ο πρώτος γαμπρός βρίσκει έξω από το σπίτι του μια Μερσεντές και ένα σημείωμα.
Σε ευχαριστώ που με έσωσες. Η πεθερά σου.”
    Την άλλη εβδομάδα πηγαίνει με τον δεύτερο κάνοντας το ίδιο κόλπο.
   Ο γαμπρός της, την σώζει και την άλλη μέρα βρήκε έξω από το σπίτι μια
Μερσεντές με το ίδιο σημείωμα.
    Πηγαίνει με τον τρίτο την επόμενη εβδομάδα. Η πεθερά του κάνει πως πνίγεται αλλά αυτός δεν την σώζει και αυτή πνίγεται.
    Την επόμενη μέρα στην κηδεία βρίσκει έξω από το σπίτι του μία
Μερσεντές με το μήνυμα :
Σε ευχαριστώ που με έσωσες ο πεθερός σου“.
----------------------------------
    Η πεθερά κάνει επίσκεψη στο σπίτι του νιόπαντρου ζευγαριού.
Ωραίο το σπίτι σας, λέει στον άντρα. Μόνο τα δέντρα που έχετε φυτέψει  είναι πολύ μικρά
Μην ανησυχείτε. Όταν θα ξανάρθετε θα έχουν μεγαλώσει
----------------------------------
    Γιατί οι πρωτόπλαστοι ζούσαν ευτυχισμένοι μαζί;
    Επειδή δεν είχαν πεθερά.
----------------------------------
Γρήγορα αστυνόμε, ανοίξτε το κρατητήριο και ρίξτε με μέσα.
Γιατί κύριε;
Έσπρωξα την πεθερά μου να πέσει στη θάλασσα για να πνίγει.
Και την πνίξατε;
Όχι. Για αυτό σου λέω, κλείσε με μέσα
----------------------------------
    Στα γενέθλια της πεθεράς μου, της αγόρασα για δώρο  έναν τάφο σε ένα ωραίο νεκροταφείο.
    Τον επόμενο χρόνο δεν της αγόρασα δώρο.
Όταν με ρώτησε γιατί, της είπα : ”
Ε, μα δεν χρησιμοποίησες ακόμα το δώρο που σου έκανα πέρσι!
----------------------------------
Γιώργο γιατί σε βλέπω στενοχωρημένο;
Ασε με… παραλίγο να πατήσω την πεθερά μου
– Τι έγινε, δεν έπιασαν τα φρένα;
Όχι…το γκάζι.
----------------------------------
Αχ φίλε μου, η πεθερά μου είναι ένας άγγελος!
Τυχερέ, η δικιά μου ζει ακόμα!
----------------------------------
Αντρούλη μου, μήπως είδες πουθενά το βιβλίο μου;
Ποιό βιβλίο μωρό μου;
Εκείνο που έλεγε “Πως να ζήσετε εκατό χρόνια”.
Το πέταξα εννοείται!
Γιατί το πέταξες αγάπη μου;;;
Γιατί είχε αρχίσει να το διαβάζει η μάνα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου